تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پایان انتظار سردار قبل از جام جهانی؟(عکس)

  • کد خبر : 277525
  • 16 آبان 1401 - 8:16
پایان انتظار سردار قبل از جام جهانی؟(عکس)

ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از حدود یک ماه تمرینات خود را به طور جدی‌تر دنبال می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، سردار آزمون که روز دوازدهم مهرماه قبل از شروع دیدار هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب بایر لورکوزن خارج شد و پس از نیمکت‌نشینی ۹۰ دقیقه‌ای، پس از آن در تمام بازی‌ها غایب بود، در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد.

این مهره کلیدی تیم ملی ایران که خبر مصدومیت‌اش موجب نگرانی کارلوس کی‌روش و پیگیری جدی او برای درمان هرچه سریع‌تر او شده بود، حالا دو هفته مانده به نخستین بازی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ به شرایط بهتری رسیده و حتی ممکن است در رقابت‌های باشگاهی نیز به میدان برود.

سردار آزمون پس از مصدومیتی که حین گرم کردن قبل از دیدار برابر پورتو با آن مواجه شده بود، در سه مسابقه لیگ قهرمانان اروپا و پنج دیدار بوندس لیگا آلمان نتوانست تیمش را همراهی کند، اما احتمالا روز چهارشنبه این هفته در فهرست بایر لورکوزن قرار بگیرد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن تا قبل از جام جهانی قطر، دو مسابقه در بوندس لیگا آلمان مقابل تیم‌های کلن و اشتوتگارت خواهد داشت که سردار آزمون امیدوار است با بهبودی کامل در این دو دیدار به میدان برود و قبل از اینکه به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود، در شرایط بازی قرار بگیرد و با آمادگی بهتری به دیدار کی‌روش برود.

سردار آزمون که زودتر از اخبار قبلی توانسته سلامتی خود را به دست بیاورد، بنابر نوشته سایت‌های آلمانی به احتمال فراوان در دیدار روز چهارشنبه بایر لورکوزن مقابل اف. سی. کلن در هفته چهاردهم بوندس لیگا به فهرست تیمش برمی‌گردد  که البته بعید است در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x