تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

رونمایی از ۲۴ بازیکن قطعی تیم ملی در جام جهانی

  • کد خبر : 277479
  • 16 آبان 1401 - 6:19
رونمایی از ۲۴ بازیکن قطعی تیم ملی در جام جهانی

لیست تیم ملی برای اعزام به جام جهانی فوتبال مشخص شده‌ است و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد ۲۴ بازیکن به طور قطع درفهرست نهایی تیم ملی قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

کارلوس کی‌روش اسامی این ۲۴ بازیکن را پس از بازی با سنگال درذهن خود نهایی کرده و با اینکه در این ایام بازیکنان پرشماری را از باشگاه‌های داخلی به تیم ملی فرا خواند تا در مینی کمپ‌ها حضور یابند، اما او قصد دارد غالباً بازیکنانی که تجربه مناسبی دارند ودرجام جهانی به میدان رفته‌اند را در قطر نیز بازی دهد. کی‌روش روی تجربه بازیکنان تیم ملی حساب ویژه‌ای باز کرده و علاوه برآن آمادگی را نیز مد نظر دارد. شاید به همین دلیل است احتمال حضور چشمی که به تازگی به تیم ملی دعوت شده یا علی کریمی که پس از پایان دوران مصدومیت بلافاصله به اردوی تیم ملی فرا خوانده شد، درجام جهانی بسیار زیاد است وحتی می‌توان به طور قطع این دو را درکنار دیگر بازیکنان درلیست نهایی قرار داد. طبق برآوردی که از لیست ذهنی کارلوس کی‌روش شده این اسامی حضورشان درجام جهانی قطعی است:
علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، رامین رضاییان، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، میلادمحمدی، روزبه چشمی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، سامان قدوس، وحید امیری، مهدی ترابی، مهدی طارمی، سردار آزمون، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد.
درکنار این ۲۴ نفر که قطعاً درجام جهانی حضور دارند یکی از میان امیرعابدزاده و پیام نیازمند نیز مسافر قطر خواهد شد که احتمالاً شانس امیر به دلیل بازی در پرتغال بیشتر از نیازمند خواهد بود. البته عابدزاده نمایش مطلوبی درماه‌های اخیر نداشته و با تیمش درحال سقوط است. درکنار او نیز امید نورافکن و ابوالفضل جلالی وضعیتی نامشخص دارند. برخی معتقدند که همچنان شانس بازگشت امیرحسین حسین‌زاده نیز به تیم ملی وجود دارد وبرخی از محمد محبی به عنوان یک گزینه جدی یاد می‌کنند. با این حال شانس جلالی بیشتر است و کی‌روش ترجیح می‌دهد در پست دفاع چپ از سه بازیکن تخصصی بهره بگیرد. البته هراحتمالی درباره این پست وجود دارد. به هرحال پس از بازی با تونس کارلوس کی‌روش درباره دو بازیکن نهایی نیز نظرقطعی خود را خواهد داد و پرده از این راز جذاب برداشته خواهد شد.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x