تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

ایران – امارات متحده عربی / یک گام تا رسیدن شاگردان نادری به فینال

  • کد خبر : 277119
  • 14 آبان 1401 - 13:40
ایران – امارات متحده عربی / یک گام تا رسیدن شاگردان نادری به فینال

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشور میزبان رقابت‌های جام بین قاره‌ای خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

شکست تیم‌های پاراگوئه، آمریکا و ژاپن نشان داد تیم  ملی فوتبال ساحلی ایران با وجود یک دوره دوری از مسابقات جام جهانی هنوز یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ساحلی آسیا و حتی جهان بشمار می‌رود و یک بار دیگر می‌تواند روی سکو‌های جهانی برود.

جام بین قاره‌ای که هر ساله در امارات و با حضور ۸ تیم برتر جهان برگزار می‌شود دیروز هم در امارات برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم دنبال شد. در بازی‌های دیروز ژاپن ۱۰ بر ۳ از سد عربستان گذشت و آمریکا هم ۴ بر ۳ اسپانیا را شکست داد. به این ترتیب فردا ژاپن و آمریکا برای تعیین رتبه‌های پنجم و ششم و اسپانیا و عربستان برای تعیین رتبه‌های هفتم و هشتم با هم مسابقه می‌دهند.

اما امروز در مرحله نیمه نهایی بازی‌ها دو بازی حساس و سرنوشت ساز برگزار می‌شود. ساعت ۱۸:۱۵ به وقت تهران برزیل و پاراگوئه با هم مسابقه می‌دهند. بعد از این بازی ایران و میزبان بازی‌ها یعنی امارات از ساعت ۱۹:۳۰ رودرروی هم قرار می‌گیرند. برنده‌ها راهی بازی نهایی و بازنده‌ها هم برگزار کننده بازی رده بندی در ادامه مسابقات خواهند بود. جالب اینکه ایران در مرحله گروهی با پاراگوئه بازی کرده و این تیم را شکست داده است.

در صورت راهیابی تیم‌های ایران – پاراگوئه این دو تیم برای دومین بار در فینال با هم مسابقه خواهند داد. بدون شک شاگردان علی نادری امشب تلاش خواهند کرد بازی‌های خوب خود در مرحله گروهی را با شکست امارات تکمیل کنند. البته که در دیگر بازی نیمه نهایی صعود برزیل محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

رویارویی ایران – برزیل هم می‌تواند حسن ختام خوبی برای بازی‌های سال ۲۰۲۲ جام بین قاره‌ای در امارات باشد.شکست تیم های پاراگوئه، آمریکا و ژاپن نشان داد تیم  ملی فوتبال ساحلی ایران با وجود یک دوره دوری از مسابقات جام جهانی هنوز یکی از تیم های قدرتمند فوتبال ساحلی آسیا و حتی جهان بشمار می رود و یک بار دیگر می تواند روی سکوهای جهانی برود.

جام بین قاره ای که هر ساله در امارات و با حضور ۸ تیم برتر جهان برگزار می شود دیروز هم در امارات برای تعیین تیم های پنجم تا هشتم دنبال شد. در بازی های دیروز ژاپن ۱۰ بر ۳ از سد عربستان گذشت و آمریکا هم ۴ بر ۳ اسپانیا را شکست داد. به این ترتیب فردا ژاپن و آمریکا برای تعیین رتبه های پنجم و ششم و اسپانیا و عربستان برای تعیین رتبه های هفتم و هشتم با هم مسابقه می دهند.

اما امروز در مرحله نیمه نهایی بازی ها دو بازی حساس و سرنوشت ساز برگزار می شود. ساعت ۱۸:۱۵ به وقت تهران برزیل و پاراگوئه با هم مسابقه می دهند. بعد از این بازی ایران و میزبان بازی ها یعنی امارات از ساعت ۱۹:۳۰ رودرروی هم قرار می گیرند. برنده ها راهی بازی نهایی و بازنده ها هم برگزار کننده بازی رده بندی در ادامه مسابقات خواهند بود.

جالب اینکه ایران در مرحله گروهی با پاراگوئه بازی کرده و این تیم را شکست داده است. در صورت راهیابی تیم  های ایران – پاراگوئه این دو تیم برای دومین بار در فینال با هم مسابقه خواهند داد. بدون شک شاگردان علی نادری امشب تلاش خواهند کرد بازی های خوب خود در مرحله گروهی را با شکست امارات تکمیل کنند.

البته که در دیگر بازی نیمه نهایی صعود برزیل محتمل تر به نظر می رسد. رویارویی ایران – برزیل هم می تواند حسن ختام خوبی برای بازی های سال ۲۰۲۲ جام بین قاره ای در امارات باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x