تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ایده‌های رقیب ایران برای ستاره‌ای که مصدوم شد/ ۵ گزینه ساوتگیت برای دفاع چپ انگلیس+تصاویر

  • کد خبر : 276793
  • 13 آبان 1401 - 4:04
ایده‌های رقیب ایران برای ستاره‌ای که مصدوم شد/ ۵ گزینه ساوتگیت برای دفاع چپ انگلیس+تصاویر

تیم ملی انگلیس با مصدومیت چیلول، می‌تواند از ۵ گزینه در سمت چپ خط دفاعی خود استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی به مصاف دیناموزاگرب رفت و به برتری ۲ بر یک رسید.

پس از پایان بازی «بن چیلول» از ناحیه همسترینگ دچار آسیب شد و با کمک پزشکان به بیرون رفت.

 

 

صبح امروز رسانه‌های انگلیسی از مصدومیت جدی مدافع چپ پای سه‌شیر صحبت کردند. این بازیکن به احتمال فراوان در لیست نهایی ساوتگیت به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت و جام جهانی را از دست خواهد داد.

چیلول یکی از مهره‌های بزرگ چلسی در سمت چپ بود. او در زمان توخل بسیار پیشرفت کرد و جزو بهترین بازیکنان لیگ برتر نام گرفت. البته فصل گذشته با مصدومیتی جدی روبه‌رو شد که از همراهی چلسی در ۳۶ بازی بازماند.

مدافع انگلیسی پس از بازگشت به ترکیب آبی‌های لندن دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. او باز هم در سمت عملکرد خوبی داشت تا به یکی از بازیکنان قطعی در لیست تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نام گیرد.

انگلیسی‌ها امیدوار بودند که در کنار شاو یک ستاره دیگر در سمت چپ خواهند داشت که در صورت لزوم بتوانند از او استفاده کنند. همچنین حضور چیلول باعث شده بود تا لوک شاو نیز بسیار پیشرفت کند و برای سمت چپ تیم ملی تلاش بیشتری کند.

با مصدومیت چیلول، سمت چپ انگلیس مورد بررسی اسکای اسپورت قرار گرفت. سمت چپی که حالا به احتمال فراوان به نام «لوک شاو» خورده و ساوتگیت از این مدافع منچستریونایتد به طور قطعی در بازی‌های خود استفاده خواهد کرد.

با اینکه به نظر می‌رسد در بازی ۳۰ آبان و دیدار حساس تیم ملی کشورمان مقابل انگلیس، لوک شاو در پست دفاع چپ بازی کند ولی اسکای از حضور احتمالی ۴ فو‌ل‌بک چپ پرده برداشت. بازیکنانی که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند و این احتمال وجود دارد که در قطر نیز به میدان بروند.

کران تریپیر

ستاره راست پای نیوکاسل که قطعا در تیم ملی انگلیس حضور خواهد داشت، این توانایی را دارد که در سمت چپ نیز بازی کند. او بارها در ترکیب انگلیس در سمت چپ بازی کرده و می‌تواند رقابتی خوب با شاو در این پست ایجاد کند.

البته باید اشاره کرد که پست اصلی تریپیر، پست دفاع راست است و عوض کردن جای او جرئت زیادی می‌خواهد. تریپیر در این فصل ۱۴ بازی برای نیوکاسل انجام داده و توانسته ضمن گلزنی، ۲ پاس گل نیز بدهد و جزو بازیکنان مهم این تیم محسوب شود.

در پست دفاع راست نیز با مصدومیت «ریس جیمز» مشکلات برای تیم ملی انگلیس به اوج رسیده و باید دید آیا تریپیر در راست بازی می‌کند یا ساوتگیت می‌خواهد با بردن او به سمت چپ، کاری متفاوت در سمت راست انجام دهد.

دن برن

مدافع چپ نیوکاسل یکی دیگر از گزینه‌های ساوتگیت برای تیم ملی خواهد بود. این بازیکن که تاکنون به تیم ملی دعوت نشده، این شانس را دارد با مصدومیت چیلول، در بزرگترین رقابت ملی جهان حضور پیدا کند.

برن که فصل پیش در تیم برایتون درخشید و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، تابستان امسال به نیوکاسل رسید تا یکی از مهره‌های بزرگ این تیم برای این پیشرفت چشمگیر نام گیرد. نیوکاسل اکنون در رده چهارم قرار دارد و بالاتر از منچستریونایتد و چلسی یک شگفتی خلق کرده است.

تایریک میتچل

بازیکن ۲۳ ساله کریستال پالاس زیر نظر ویرا بسیار پیشرفت کرده و یکی از بهترین مدافع چپ‌های این فصل جزیره نام دارد.

میتچل این فصل ۱۲ بار به میدان رفته که نتیجه آن ۲ پاس گل بوده است. او در ۱۵ درصد گل‌های تیم لندنی مشارکت داشته که آمار خوبی محسوب می‌شود.

میتچل که در سال ۲۰۲۲ توانست به تیم ملی انگلیس دعوت شود، تاکنون ۲ بار برای سه‌شیر بازی کرده و تجربه بازی ملی را در کارنامه خود دارد.

رایان سیسینیون

وقتی کونته به تیم تاتنهام رسید، بازیکن جوان انگلیسی که با هزار امید از فولام به اسپرز رسیده بود، قوتی تازه‌ گرفت و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

سیسینیون به مهره بزرگ کونته در سمت چپ بدل شد. او ۱۱ بار برای اسپرز به میدان رفته و توانسته ۲ گل بزند و کاملا موفق ظاهر شود.

او در لیگ قهرمانان اروپا نیز نمایش خوبی داشت و جز مهره‌های خوب اسپرز در این رقابت بود.

سیسینیون در تمام رده‌های سنی تیم ملی انگلیس بازی کرده ولی هنوز نتوانسته به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. اسکای مدعی شد که بازی های خوب او در این فصل این امکان را فراهم کرده که او نیز به تیم ملی و جام جهانی راه یابد.

پایان پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=276793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x