تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

حرفهای عجیب سرمربی صدرنشین لیگ/ می‌دانم به زودی اخراج می‌شوم

  • کد خبر : 276495
  • 10 آبان 1401 - 22:37
حرفهای عجیب سرمربی صدرنشین لیگ/ می‌دانم به زودی اخراج می‌شوم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال قبول دارد که این موضوعی اجنتاب ناپذیر است که روزی از این تیم اخراج شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

میکل آرتتا سرمربی آرسنال قبول دارد که این موضوعی اجنتاب ناپذیر است که روزی از این تیم اخراج شود. آرتتا این حرف را در اوج شایعاتی که درمورد توجه بارسلونا به او منتشر شده، بیان کرده است.

سرمربی توپچی ها، شروعی فوق العاده را در این فصل برای تیمش رقم زده و آرسنال را با ۱۰ برد از ۱۲ بازی اول در صدر جدول قرار داده است. در نتیجه، امیدواری در باشگاه لندنی به اوج خود رسیده و هواداران آرسنال رویای کسب قهرمانی در پایان این فصل را دارند.

درست است که آرتتا جوانترین مربی در لیگ برتر است اما او به اندازه کافی باتجربه است که بداند اوضاع در بالاترین سطح فوتبال در مورد مربیان بزرگ ممکن است خیلی زود عوض شود. به همین دلیل است که او با این قضیه که روزی از آرسنال اخراج خواهد شد کنار آمده است.

آرتتا در این مورد گفت: «به عنوان یک مربی، بزرگترین ترس این است که روزی اخراج شوم. روزی که تصمیم گرفتم سرمربی شوم با آگاهی کامل این انتخاب را انجام دادم و به خودم گفتم که این اتفاق خواهد افتاد، امروز یا فرادا یا چند ماهدیگر یا ۱۰ سال دیگر. نمی‌دانم کی، ولی روزی می‌رسد که من هم از آرسنال اخراج می‌شوم.»

او در حالی این حرفها را زده که این روزها اخباری در مورد علاقه اولین تیمی که آرتتا در آن بازی کرده به این مربی منتشر شده است، یعنی بارسلونا. طبق نوشته روزنامه اسپورت، مقامات بارسلونا آرتتا را به عنوان یک گزینه جدی برای جانشینی ژاوی در فصول اینده مد نظر دارند. در همین گزارش نوشته شده که بارسلونا در حال حاضر یا در پایان این فصل علاقه ای به قطع همکاری با ژاوی ندارد، حتی با وجودی که این تیم حذفی تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا در این فصل داشت، فصلی که در آن هزینه زیادی برای خرید بازیکنان جدید کرد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در واکنش به این شایعات گفت: «همیشه وقتی انتخاباتی در بارسلونا انجام ‌می‌شود یا در راه است، شایعات زیادی نیز ایجاد می‌شود. باسا یک باشگاه بسیار بزرگ است و من هم به عنوان بازیکن در آنجا رشد کردم، در نتیجه این نوع ارتباط دادن من با باشگاه همیشه وجود دارد. اما من کاملا روی شغل خودم تمرکز دارم. ما کارهای زیادی داریم و من واقعا از کارم لذت می‌برم. از مربیگری در این باشگاه احساس بسیار خوبی دارم و بسیار خوشحالم.»

با توجه به اینکه آرتتا در پایان فصل گذشته قرارداد خود را با ارسنال تمدید کرد و از آن موقع تاکنون هم اوضاع تیم رو به پیشرفت بوده، بعید به نظر می‌رسد که آرتتا به دنبال بازارگرمی باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=276495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x