تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

آیا کاردانو می‌تواند تا انتهای سال جاری به قیمت ۵ دلار برسد؟

  • کد خبر : 276440
  • 09 آبان 1401 - 4:32
آیا کاردانو می‌تواند تا انتهای سال جاری به قیمت ۵ دلار برسد؟

ارز دیجیتال کاردانو یکی از محبوب‌ترین‌ها در حوزه ارز دیجیتال است. در چند روز گذشته کاردانو تغییرات زیادی داشته و شاهد پیشرفت‌های بسیاری بوده است.

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

ارز دیجیتال کاردانو یکی از محبوب‌ترین‌ها در حوزه ارز دیجیتال است. در چند روز گذشته کاردانو تغییرات زیادی داشته و شاهد پیشرفت‌های بسیاری بوده است.

arzif mobile

تحلیلگران ارزهای دیجیتال ادعا کرده‌اند که ارزش این ارز در روزهای آینده حتما بالا خواهد رفت؛ ولی واقعا کاردانو چقدر می‌تواند افزایش یابد؟

اکنون ارزش کاردانو ۰.۳۸۲۴ دلار است. البته این مقدار در ۲۴ ساعت گذشته شاهد روند نزولی ۱.۳۶ درصدی بوده است. با این حال، باید اشاره کرد که ارزش ارز دیجیتال کاردانو در هفته گذشته ۱۴ درصد بالاتر رفته است.

در اوایل این هفته بودیم که متوجه شدیم بازار کریپتو در مراحل افزایش قیمت ارزهای دیجیتال خود قرار دارد و بسیاری از سکه‌ها نیز از ارزش اصلی خود بالاتر رفته بودند. ارز دیجیتال کاردانو که سکه دیجیتال محبوبی  است از این روند مستثنی نبوده و افزایش قیمت را تجربه کرد.

ارز دیجیتال کاردانو از شاخص‌های میانگین کوتاه‌مدت (MA) بالاتر بوده و بیشتر معامله می‌شود یعنی چیزی بالاتر از معیارهای ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه با ارزش ۰.۳۸ دلار و ۰.۳۹ دلار شاخص‌های میانگین.

میزان تحرک این ارز منفی بوده، اما شاخص قدرت نسبی آن عدد ۵۲.۱۶ را نشان می‌دهد یعنی افراد زیادی آن را خریداری نکرده‌اند.

اهداف آینده ارز دیجیتال کاردانو

این رو هم بخون:

توکن بیتگرت (Bitgert) چه مزایایی دارد؟

در ماه‌های گذشته شاهد رشد قابل‌ توجه بلاک چین کاردانو بودیم. اکنون توسعه‌دهندگان آن اهداف عالی و جالبی را برای آینده این ارز در نظر گرفته‌اند و قرار است به زودی آنها را عملی کنند.

چارلز هاسکینسون که خالق این ارز دیجیتال است، توضیح داده بود که شرکت قصد دارد روی شبکه بلاک چین مربوط به این ارز کار کند. آنها مشغول توسعه دادن این ارز دیجیتال و شبکه آن هستند. روند کار این شبکه اینچنین است که سیستم کاملی از بلاک‌ چین‌های به هم پیوسته درست می‌شود و می‌تواند تمامی اطلاعات را به طور یکپارچه همگام‌سازی کرده و سپس به اشتراک بگذارند.

در نتیجه ارز دیجیتال کاردانو می‌تواند به منبعی دائمی برای کاربرانی که به دنبال توسعه این سیستم هستند، تبدیل شود پس باید انتظار افزایش قیمت آن را در درازمدت داشت.

بازار، همچنان نامشخص!

اگرچه ارزش این ارز در حال رشد است ولی همچنان ترس از تورم وجود دارد. مردم انتظار دارند که در نشست بعدی کمیته بازار، فدرال نرخ بهره را حداقل ۷۵ واحد افزایش دهد؛ البته باید گفت این مقدار افزایش بسیار زیاد بوده و تهاجمی محسوب می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد، فشار زیادی به بازار وارد خواهد شد و امکان دارد حتی قیمت سکه پایین بیاید.

می‌خواهید سود کنید؟ D2T بخرید!

در حالی که ارز کاردانو تمام سعی خود را می‌کند تا دوباره به بازارها بازگردد، سرمایه‌گذارانی که دنبال سود کردن هستند و همچنین نمی‌خواهند خیلی ریسک کنند، به سراغ توکن‌های D2T می‌روند.

D2T یا Dash 2 Trade به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با ایجاد ریسک خیلی کمی، سودآوری خوبی داشته باشد. از جمله اقداماتی که در حوزه این ارز دیجیتال انجام شده است شامل ارائه رابط برنامه کاربردی معاملاتی (API)، اعلان‌های مربوط به پیش‌فروش‌ و فهرست‌ سکه‌های جدیدی که عرضه شده‌اند، است. این ارز دیجیتال با قیمت ۰.۰۵ دلار پیش‌فروش می‌شود و فرصت خوبی برای کاربرانی که به دنبال سود خوب و ریسک کم هستند، فراهم می‌کند.

در حال حاضر تعداد کاربران ارز دیجیتال Dash 2 Trade به بیش از ۷۰۰۰۰ نفر رسیده است. این مقدار باعث می‌شود ارز دیجیتال D2T منبع سرمایه‌گذاری خوبی برای فعالان موجود در بازار باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=276440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x