تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

جدیدترین آمار ازدواج و طلاق در کشور

  • کد خبر : 27642
  • 17 اسفند 1392 - 11:49
جدیدترین آمار ازدواج و طلاق در کشور

آمارهای لحظه‌ای سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۰۱ هزار ولادت و ۳۵۶ هزاروفات در کشور رخ داده که در این میان بیش از۲۱ هزار کودک زیر ۱۴ سال نیز به دلایل مختلف جان خود را از دست داده اند.

 

کمال مهر: آمارهای لحظه‌ای سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۰۱ هزار ولادت و ۳۵۶ هزاروفات در کشور رخ داده که در این میان بیش از۲۱ هزار کودک زیر ۱۴ سال نیز به دلایل مختلف جان خود را از دست داده اند.

براساس آمارهای ثبت احوال از ابتدای سال جاری تا این لحظه یک میلیون و ۴۰۱ هزار و۴۹۷  نفر در کشور متولد شده اند که از این تعداد  ۷۱۷هزار و ۵۶۶ نفر پسر و   ۶۸۳ هزار و ۹۳۱نفر دختر بوده اند.

همچنین از اول سال ۹۲ تا کنون یک میلیون و ۹۳ هزار و ۱۶۷ تولد در نقاط شهری و  ۳۰۸ هزار و ۳۳۰ ولادت نیز در نقاط روستایی انجام شده است.

آمارهای سازمان ثبت احوال نشان می دهد که تعداد فوت شدگان از ابتدای سال جاری تا این لحظه ۳۵۶ هزار و ۷۴۵ نفر بوده که ۱۸۹ هزار و ۷۴ نفر مرد و ۱۶۷ هزار و ۶۷۱   نفر نیز زن بوده اند.

از میان فوت شدگان ۲۲۸ هزار و ۳۱۶  نفر در مناطق شهری و ۱۲۸ هزار و ۴۲۹ نفردر نقاط روستایی دار فانی را وداع گفته اند.

همچنین تعداد فوت شدگان ۰ تا ۱۴ ساله از ابتدای سال  ۹۲ تا امروز ۲۱ هزار و ۴۷ نفر و فوت شدگان ۱۵ تا ۲۹ ساله ۲۸ هزار و ۵۳۹ نفر و فوت شدگان ۳۰ تا ۶۴ ساله ،۹۵ هزار و ۹۶۴  نفر و فوت شدگان ۶۵ ساله و بیشتر نیز ۲۱۱ هزار و ۱۹۵ نفر بوده است.

افزایش طبیعی جمعیت در سال ۱۳۹۲ تا این لحظه  یک میلیون و ۴۴ هزار و ۷۵۲ نفر و افزایش طبیعی جمعیت امروز نیز یکهزار و ۹۲۷ نفر بوده است.

همچنین براساس آمارهای پایگاه اطلاعات سازمان ثبت احوال ، از ابندای امسال تا پایان آذرماه ۵۷۹ هزار و ۸۷۱ واقعه ازدواج در کشور رخ داده که از این میان ۴۹۸ هزار و ۵۸۵ واقعه در نقاط شهری و ۸۱ هزا رو ۲۸۶ فقره ازدواج نیز در مناطق روستایی رخ داده است.

تعداد طلاقهایی که در استانهای مختلف طی این مدت به ثبت رسیده ۱۰۸ هزار و ۲۴۹ مورد بوده که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۵۸۶ فقره در مناطق شهری و ۷ هزار و ۶۶۳ فقره طلاق نیز در مناطق روستایی رخ داده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x