تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

استاندار البرز: سیمای شهری باید برای مردم لذتبخش باشد

  • کد خبر : 276073
  • 07 آبان 1401 - 23:24

استاندار البرز خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر استان گفت: سیمای شهرها و روستاها باید زیباسازی شود و مردم از حضور در خیابان ها و معابر لذت ببرند.

به گزارش کمال مهر، مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: باید مراسم و جشنواره های مناسب فصل پاییز در بوستان ها و مراکز تفریحی شهرهای استان برگزار شود.
وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، افزود: دشمنان برای خدشه وارد کردن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از راه های مختلفی وارد می شوند که تنها راه مقابله با این یورش های ناجوانمردانه، آگاهی و هوشیاری مردم است.
وی ادامه داد: ما بعنوان کارگزاران این نظام مقدس، مسوولیتی جز خدمت به مردم نداریم بنابراین باید در این راه کوشا باشیم و با خلاقیت و تلاش مضاعف نسبت به احصا راهکارهای حل مشکلات مردم اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد که با آگاهی بخشی، تنویر و اقناع افکار عمومی، مردم را از چرایی حملات سخت و نرم دشمنان با خبر کنیم.
وی افزود: دولت مردمی سیزدهم اهداف بزرگی را در راستای عدالت محوری و فسادستیزی دارد که تمامی مدیران استان باید در این جهت حرکت کنند.
استاندار البرز گفت: برای کسب رضایتمندی مردم می توانیم با نگاه مثبت، دیدار های چهره به چهره و حضور در محله ها، اقدامات بزرگی را رقم بزنیم.
وی افزود: مدیران به قوانین و مقررات مشرف هستند و راه های متعددی را برای رسیدگی قانونی به موضوعات مردم سراغ دارند از این رو باید با شکیبایی نسبت به راهنمایی مردم اقدام کنند.
استان البرز دارای ۱۸ شهر و ۲۷۸ روستا است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=276073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x