تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

بایرن ۶-۲ ماینتس: تیم ناگلزمان رحم و مروت ندارد!

  • کد خبر : 276044
  • 07 آبان 1401 - 18:55
بایرن ۶-۲ ماینتس: تیم ناگلزمان رحم و مروت ندارد!

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان برابر ماینتس، ۲-۶ از سد این تیم گذشت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، بعد از کسب پیروزی بزرگ در خانه بارسلونا در لیگ قهرمانان، عملکرد درخشان بایرن مونیخ در بوندسلیگا نیز ادامه دارد و آنها امشب موفق شدند ۲-۶ ماینتس نگون بخت را مغلوب کنند.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه پنج به گل اول دست یافت. ارسال زمینی سادیو مانه در مقابل دروازه به سرژ گنبری رسید و این ستاره آلمانی موفق شد با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر برساند.

ماینتس خیلی زود و روی حرکت و ارسال ویدمر از سمت راست می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه اونیسیوو را اسون اولرایش با عکس العملی تماشایی مهار کرد و دروازه بایرن را نجات داد.

بایرن مونیخ دوباره جریان بازی را در اختیار گرفته و در اواسط نیمه اول به گل دوم دست یافت. همکاری آلفونسو دیویس و اریک چوپو موتینگ از سمت راست و ارسال مدافع کانادایی به جمال موسیالا رسید تا او با ضربه ای به گوشه سمت چپ دروازه، برتری بایرن را دو برابر کند.


در دقیقه ۳۲ ماینتس تا آستانه زدن گل اول خود پیش رفت، اما به شدت بدشانس بود که دو بار ضربات متوالی بورکاردت و لی به دیرک دروازه بایرن مونیخ برخورد کرد و این فرصت های فوق العاده از دست رفت.

در دقیقه ۴۳ بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد. ابتدا زنتنر ضربه سادیو مانه را مهار کرد، اما در ریباند خود این ستاره سنگالی موفق به گلزنی شد و بایرن ۰-۳ از حریفش پیش افتاد.

در اوقات اضافی نیمه اول این ماینتس بود که به یک پنالتی دست یافت، اما ضربه بورکاردت را اسون اولرایش مهار کرد. اما لحظاتی بعد ویدمر توپ ارسالی مارتین را تبدیل به گل کرد و در نهایت نیمه اول با برتری ۱-۳ بایرن مونیخ به اتمام رسید.

بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ۵۳ اریک چوپو موتینگ می توانست گل چهارم را به ثمر برساند، اما ضربه او از زاویه ای دشوار به دیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۵۸ بایرن مونیخ بالاخره به گل چهارم رسید. ارسال دقیق سادیو مانه از سمت چپ در مقابل دروازه به لئون گورتزکا رسید و این ستاره آلمانی با ضربه سر محکم خود موفق شد گل بعدی بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

در ادامه جمال موسیالا با حرکتی انفرادی در مرکز محوطه جریمه تا آستانه زدن گل پنجم بایرن مونیخ نیز پیش رفت، اما ضربه او به دیرک افقی برخورد کرد و این موقعیت با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۷۸ بایرن مونیخ به گل پنجم دست یافت. روی پاس مارسل سابیتزر، ماتیس تل تازه وارد با ضربه ای تماشایی از فاصله ای قابل توجه موفق به گلزنی در این دیدار شد.

چهار دقیقه بعد پاس عجیب و اشتباه اسون اولرایش در مقابل دروازه به بورگ زورگ رسید و این بازیکن به راحتی و با استفاده از گاف دروازه بان بایرن، موفق به گلزنی شد.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۶، این بار اریک چوپو موتینگ موفق شد ارسال کینگزلی کومان را تبدیل به گل کرده و گل ششم بایرن مونیخ را به ثمر برساند تا در نهایت آنها ۲-۶ در این بازی به برتری برسند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=276044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x