تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انهدام باند خرید و فروش نوزاد در البرز

  • کد خبر : 275691
  • 04 آبان 1401 - 23:35

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: با هوشیاری ماموران پلیس نظرآباد، افرادی که اقدام به خرید و فروش نوزاد می کردند، شناسایی و در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت ۲ خانم اهل نظرآباد در زمینه شناسایی فروش نوزاد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند این افراد پس از خرید نوزاد، با جعل گواهی بیمارستان، آن را به قیمت گزاف به متقاضیان به فروش می رسانند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر به عنوان رابط خریدار، یک نفر به عنوان جاعل و یک نفر به عنوان سردسته باند شناسایی و در استان های البرز و تهران دستگیر شدند، اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از ابتدای سال تاکنون این باند اقدام به خرید ۹ نوزاد در سراسر کشور کرده و آنها را در شهر تهران به فروش رسانده اند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
سردار محمدیان از مردم درخواست کرد تا در صورت اطلاع از فعالیت اشخاصی در زمینه های مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=275691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x