تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ستاره‌های ایران در جام جهانی از نگاه فیفا

  • کد خبر : 275605
  • 04 آبان 1401 - 16:25
ستاره‌های ایران در جام جهانی از نگاه فیفا

فیفا در گزارشی که درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشته است از مهدی طارمی، سردار آزمون و احمد نوراللهی به عنوان ستاره‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر نام برده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

اعتمادآنلاین|

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمتر از ۳۰ روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها با آمریکا، انگلیس و ولز همگروه است. هرچند بازی های ایران در این جام جهانی سخت به نظر می رسد اما ایران ستاره هایی دارد که می تواند به آنها تکیه کند و نتایجی درخشان در قطر رقم بزند.

به نقل از تسنیم، فیفا در گزارشی درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشت: ۴ سال گذشته اما هنوز هم هواداران تیم ملی حسرت موقعیت از دست رفته طارمی را می‌خورند. توپ روی پای چپ او بود، کمتر از ۱۰ متر فاصله با دروازه و فقط روی پاتریشیو برای رد شدن اما ماشین گلزنی آینده پورتو نتوانست گلی را به ثمر برساند که منجر به حذف پرتغال کریستیانو رونالدو از جام و صعود معجزه‌آسای ایران به مرحله بعدی مرحله از گروهی که شامل مراکش و اسپانیا (قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰) می‌شد. اکنون بعد از چهار سال، طارمی یکی از بازیکنان است که جایگاهش نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رشد بسزایی داشته اما چند بازیکن دیگر این تیم از جمله، امیر عابدزاده، احمد نوراللهی، وحید امیر، مرتضی پورعلی‌گنجی و کریم انصاری فرد هم که عملکردشان در رده ملی در سال‌های اخیر پرفراز و نشیب بوده، امیدوارند با بازگشت مرشد سابق‌شان کارلوس کی‌روش، امیدهایشان را زنده کند.

 فیفا در این گزارش به امیر عابدزاده، امید نورافکن، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان ستاره‌های احتمالی و تأثیرگذار ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ یاد کرده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=275605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x