تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

ادعای امباپه در مورد برزیل و آرژانتین احمقانه بود

  • کد خبر : 274700
  • 03 آبان 1401 - 17:08
ادعای امباپه در مورد برزیل و آرژانتین احمقانه بود

ری دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، به اظهارنظر عجیب کیلیان امباپه در مورد ضعیف بودن رقبای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی واکنش منفی نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، با نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی بسیاری از بازیکنان حاضر در این مسابقات پیش بینی‌های خودشان را درباره آن مطرح می‌کنند.  چند ماه قبل کیلیان امباپه که موفق شد به همراه تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود، توجه بسیاری را با اظهاراتش درباره شانس تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲  به خود جلب کرد. 
این بازیکن فرانسوی به تی ان تی اسپورت برزیل گفت:«آرژانتین بازی‌های چندان با کیفیتی برای رسیدن به جام جهانی ارائه نکرد. فوتبال آمریکای جنوبی به اندازه اروپا پیشرفته نیست. به همین دلیل اروپایی‌ها در چند جام جهانی اخیر قهرمان شده‌اند.»

امباپه اعتقاد دارد که برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی رقبای بزرگی ندارند و همین باعث شده تا در ۲۰ سال گذشته قهرمان جهان نشوند. اظهارنظری که واکنش های منفی گسترده ای را به دنبال داشت.

ری دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، در مصاحبه با نشریه اوله آرژانتین اینگونه پاسخ امباپه را داد:«حرف او احمقانه بود. در این قضیه امباپه باید سکوت می کرد و بهتر بود حرف نمی زد. نمی توان ادعا کرد شیلی و کلمبیا تیم های ضعیفی هستند. بازیکنان اهل آمریکای جنوبی در فوتبال اروپا بسیار زیادند و اغلب نیز بسیار باکیفیت و سطح بالا هستند. مثلا به همین اروگوئه نگاه کنید که چه ستاره هایی دارد. نمی دانم امباپه چرا چنین حرفی زد. امیدوارم وقتی در جام جهانی برابر تیم های این قاره قرار می گیریم، به خاطر امباپه از ما انتقام نگیرند.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=274700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x