تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

منتقد کی‌روش در نقطه مورد نیاز سرمربی تیم ملی

  • کد خبر : 274312
  • 03 آبان 1401 - 8:17
منتقد کی‌روش در نقطه مورد نیاز سرمربی تیم ملی

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در موقعیتی قرار دارد که حدود یک سال پیش فکرش را هم نمی کرد با کارلوس کی روش چشم در چشم شود و از دستورات او تبعیت کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا شروع بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی ادامه دارد که با تعطیلی بازی‌های باشگاهی لیگ ستارگان قطر شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و امید ابراهیمی با دعوت کارلوس کی روش به جمع بازیکنان منتخب لیگ برتر ایران اضافه شدند تا مورد ارزیابی فنی قرار بگیرند.

خلیل زاده و کنعانی زادگان در حالی زیر نظر مستقیم کی روش قرار گرفتند که از آنها به عنوان زوج اصلی خط دفاعی تیم ملی ایران در جام جهان قطر یاد می‌شود.

خلیل زاده که در دوره هشت ساله اول حضور کارلوس کی روش به جز مقطعی کوتاه جایی در لیست تیم ملی ایران نداشت با آمدن دراگان اسکوچیچ یکی از بازیکنان اصلی در مسیر راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

مدافع الاهلی قطر فکرش را هم نمی‌کرد کی روش قرار است بار دیگر به نفر اول نیمکت این تیم تبدیل شود در غیر این صورت هرگز خیال مصاحبه علیه او را نیز در سر نمی‌پروراند.

منتقد کی‌روش در نقطه مورد نیاز سرمربی تیم ملی

مدافع پر هیاهوی تیم ملی فوتبال ایران حالا چشم در چشم کی روش برای ایستادن در قلب دفاع این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تلاش می‌کند تا مرد پرتغالی خیال بازی دادن به مرتضی پورعلی گنجی را همچون جام جهانی ۲۰۱۸ در سر نپروراند.

رقابت بین مدافعان میانی تیم ملی ایران در حالی به اوج خود رسیده که خلیل زاده و کنعانی زادگان آمار ایده آلی در بازی‌های ملی داشته‌اند اما پورعلی گنجی نیز در هفته‌های گذشته تأثیر زیادی در کلین شیت های پرسپولیس در لیگ برتر داشته است تا بار دیگر شانس بازی در مهم‌ترین تورنمنت ملی را پیدا کند.

منبع: مهر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=274312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x