تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

زمان آغاز اردوی نهایی تیم ملی فوتبال مشخص شد

  • کد خبر : 273676
  • 02 آبان 1401 - 13:17
زمان آغاز اردوی نهایی تیم ملی فوتبال مشخص شد

تهران- ایرنا- مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال از آغاز اردوی نهایی تیم ملی فوتبال پس از پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایرنا، محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ظهر امروز در یک گفتگوی تلویزیونی درباره برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان، گفت: هفته آینده هم به روال سه هفته اخیر، تمرینات ارزیابی فنی تیم ملی برگزار می‌شود و پس از آن اردوی نهایی تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی برای بازی ۱۹ آبان با تیم نیکاراگوئه آغاز و پس از آن تیم ملی راهی قطر می‌شود.

معتمدکیا درباره زمان آغاز اردوی نهایی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: بر اساس برنامه، اردوی نهایی تیم ملی پس از پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود تا تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی آماده رقابت دوستانه با نیکاراگوئه شود. این بازی بدون لژیونرها برگزار و این بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی‌شان هستند و در قطر به تمرینات تیم ملی اضافه می‌شوند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی هم خاطرنشان کرد: این لیست یک هفته پیش از جام‌جهانی باید از سوی سرمربیان تیم ملی اعلام شود و بر همین اساس ۲۶ بازیکن تیم ملی یک هفته پیش از شروع بازی‌ها معرفی خواهند شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=273676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x