تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

دغاغله: نوع فوتبال نفت، سبک مطرح چند تیم دنیاست

  • کد خبر : 273554
  • 02 آبان 1401 - 12:41
دغاغله: نوع فوتبال نفت، سبک مطرح چند تیم دنیاست

مدافع نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۵ دیدار با مس رفسنجان دروازه تیمش را نجات داد تا این تیم از شکست خانگی بگریزد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید و موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد. علیرضا دغاغله در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سنگینی داشتیم. هفته قبل یک بازی خیلی خوب مقابل تراکتور برگزار کردیم و با بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کردیم. در آن بازی مستحق پیروزی بودیم که اگر دقیقه ۷۵ توپمان به تیرک برخورد نمی‌کرد، حداقل یک امتیاز را می‌ گرفتیم. در رابطه با بازی مقابل مس رفسنجان نیز هم‌قسم شدیم از این بازی خانگی امتیاز بگیریم و روی چند موقعیت می‌توانستیم دروازه تیم حریف را باز کنیم. مس هم یک تیم پر مهره است و هزینه های زیادی کرده است. به نظرم نتیجه مساوی هم برایمان قابل قبول بود.

او درباره اینکه در این دیدار سخت دروازه تیمشان را بسته نگه داشتند ادامه داد: با توجه به آنالیزی که کادر فنی و آقای مهاجری انجام داده بودند، توانستیم نقاط قوت تیم مس را کنترل کنیم و هیچ موقعیتی به آنها ندهیم.

این بازیکن درباره اینکه چرا در چند هفته اخیر بردی کسب نکرده اند، توضیح داد: تیم ما امسال واقعا جزو معدود تیم‌هایی است که فوتبال شناور بر روی زمین بازی می‌کند و در بحث مالکیت و خلق موقعیت عالی عمل کرده ایم. این فوتبالی است که سبک مطرح چند تیم دنیاست و آقای مهاجری به آن علاقه دارد. با وجود دو بازی که بدشانسی گریبان گیر ما شد که فکر کنم تمام تیم های بزرگ دنیا هم دچار این مشکل می‌شوند، در دیگر بازی‌ها خوب بودیم. جلوی تراکتور تا دقیقه ۸۵ دو بر یک جلو بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم حداقل به تساوی برسیم. در بازی با نساجی همه کارشناسان داوری گفتند روی بازیکن ما خطای پنالتی رخ داده اما داور از آن چشم پوشی کرد که اگر داور پنالتی می‌گرفت جریان بازی عوض می‌شد.

وی درباره دیدار پیش رو با ذوب آهن نیز عنوان کرد: قطعا بازی سختی داریم. تیم ذوب آهن یکی از تیم های سخت‌کوش لیگ است که گل خورده کمی دارد. قطعا ما برای برد به میدان می‌رویم. امیدوارم با آنالیزی که کادر فنی انجام می‌دهند بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

دغاغله در پایان یادآور شد: جا دارد از تمام هواداران خونگرممان که پشت تیم بودند تشکر کنم. کادر فنی باتجربه‌ای داریم و به همین خاطر این فصل فوتبال خیلی خوبی را بازی می‌کنیم. تمام مجموعه تیم نفت در تلاش است تا امسال تیم را به رتبه تک رقمی برسانیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=273554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x