تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

لطفی: زندی بتن برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد/ گیتی‌پسند یکی از بهترین‌ باشگاه‌های ایران و آسیا است

  • کد خبر : 273243
  • 02 آبان 1401 - 3:37
لطفی: زندی بتن برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد/ گیتی‌پسند یکی از بهترین‌ باشگاه‌های ایران و آسیا است

سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت گفت: گیتی‌پسند یکی از بهترین باشگاه‌های فوتسال ایران و آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد لطفی بعد از شکست زندی بتن کلاردشت مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید این بازی بین دو تیمی بود که هر کدام جایگاه مشخصی در جدول لیگ داشتند و زندی‌ بتن عنوان هفتم جدول و گیتی‌پسند عنوان دوم جدول بود. گیتی‌پسند خود را برای جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی در قاره کهن آماده می‌کند و این تیم برای قهرمانی در آسیا بسته شده و نه قهرمانی در لیگ برتر.

وی افزود: تیم کلاردشت سه روز مانده به شروع مسابقات تمرینات خود را آغاز کرده و برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد. با توجه به اینکه ما فرصت مناسب برای جذب بازیکن نداشتیم نتوانستیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم و همانطور که امروز مشاهده کردید ما تنها با ۶ بازیکن به اصفهان آمدیم که این موضوع برازنده لیگ برتر ما نیست.

سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت اظهار داشت: امیدواریم مسئولین زندی بتن طبق قولی که به ما دادند به کمک تیم بشتابند. البته در این مرحله قانون به ما اجازه نمی‌دهد بیشتر از یک بازیکن جذب کنیم. تفاوت بازی دو تیم یکی برای قهرمانی آسیا و دیگری برای بقا در لیگ برتر نتیجه امروز را رقم زد. نتیجه امروز نتیجه واقعی نیست به این دلیل که بازیکنان ما از لحاظ بدنی تحلیل رفتند و همانطور که دیدید در نیمه اول حتی از گیتی‌پسند هم جلو افتادیم و بازی را در اختیار داشتیم. 

لطفی گفت: به تیم خوب گیتی‌پسند تبریک می‌گویم چرا که این تیم یکی از بهترین‌های ایران و آسیا است. نخبه‌های فوتسال ایران در گیتی‌پسند حضور دارند و من در اینجا به آقای کشاورز سرمربی خوب این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم این تیم در جدول به جایگاه اصلی خود برسد و در روزهای آینده تیم ما هم روند بهتری داشته باشد. امیدوارم مسئولین باشگاه به قول خودشان در جذب بازیکن و حمایت این تیم عمل کنند. 

پایان پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=273243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x