تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ثوری: شه‌بخش مصدوم نیست، این تاکتیک ما است/ نباید حریفان دانیال او را بشناسند!

  • کد خبر : 273206
  • 02 آبان 1401 - 3:34
ثوری: شه‌بخش مصدوم نیست، این تاکتیک ما است/ نباید حریفان دانیال او را بشناسند!

رئیس فدراسیون بوکس گفت:‌ مصدومیت شه‌بخش صحت ندارد و چون او گزینه اصلی کسب سهمیه المپیک است، هر چقدر او در مسابقات کمتر شناخته شود، کار برایش در المپیک آسان‌تر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس کشورمان این روزها تمرینات خود را با ترکیب ۱۲ بوکسور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۲۰ اردن)‌ پیگیری می‌کند و هفته آینده برای حضور در این رقابت‌ها راهی اردن خواهد شد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط فنی و تمرینی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در حال حاضر چطور است،‌اظهار داشت: ما با ۱۲ بوکسور راهی این رقابت‌ها خواهیم شد و تنها در وزن ۴۸ کیلوگرم نماینده‌ای نخواهیم داشت و با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها راهی این رقابت‌ها خواهیم شد. غایب اصلی این رقابت‌ها دانیال شه‌بخش است.او زمانی که از مسابقات لیگ حرفه‌ای به ایران بازگشت، آن آمادگی لازم را نداشت. دانیال در انتخابی تیم ملی شرکت کرد و حتی برنده شد اما همان مقطع اعلام کرد که شرایط ایده‌الی ندارد و ما هم حس می‌کردیم او واقعا شرایط خوبی ندارد به همین دلیل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داد.

وی در واکنش به این سوال که پس چرا سایت کنفدراسیون بوکس آسیا مدعی شده  که دانیال شه‌بخش به دلیل مصدومیت شدیدی که دارد، در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت، گفت:‌ نه، اصلا چنین چیزی صحت ندارد او فقط آماده نیست و مصدومیتی در کار نیست. نمی‌دانم چرا کنفدراسیون بوکس آسیا چنین چیزی را زده است. دانیال برای حضور در مسابقات لیگ حرفه‌ای در اوج بود و پس از بازگشت نتوانست آن شرایط گذشته را داشته باشد. به هیچ عنوان مصدومیتی در کار نیست. واقعیت این است ما به عنوان تاکتیک چنین کاری را کرده‌ایم، چون دانیال گزینه اصلی کسب سهمیه المپیک و شانس ما در المپیک است و هر چقدر دانیال در مسابقات کمتر شناخته شود، حریفانش کمتر از او شناخت پیدا می کنند و کار برای او در المپیک آسان‌تر می‌شود.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه افزود: اگر شه‌بخش به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شد همه از او انتظار نتیجه بهتری را داشتند با توجه به اینکه دوره قبل او مدال نقره کسب کرده است انتظار می‌رود نقره او در اردن به طلا تبدیل شود و فشار روی او از لحاظ روحی روانی زیاد می‌شود دانیال از لحاظ بدنی آن آمادگی لازم را ندارد این موضوع را شه‌بخش مطرح کرده و کادر فنی نیز تشخیص داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا چه تعداد می‌توانیم انتظار مدال داشته باشیم گفت:‌ ما تیم خوبی را به مسابقات اعزام می‌کنیم میثم قشلاقی بوکسور باتجربه‌ای است اما آن آمادگی لازم را ندارد. مدتی است که از مسابقات دور شده است او یک جراحی از ناحیه کتف داشت و به همین دلیل از مسابقات دور بوده است. حالا شرایط او بهتر شده و مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خوبی برای قشلاقی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ما در حال حاضر تقریباً بازیکنان خوبی را داریم همه خوب هستند در بین این ۱۲ نفر بوکسوری که به مسابقات اعزام می‌کنیم بوکسور ضعیفی نداریم ما می‌گوییم که همه نفرات شانس کسب مدال را دارند. همه بچه‌های ما انصافا خوب هستند امیدواریم بهترین نتیجه برای تیم ما در اردن رقم بخورد.

پایان پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=273206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x