تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سپاهان ۳۶ _ مس کرمان ۲۰/ پیروزی بدون دردسر طلایی پوشان

  • کد خبر : 272813
  • 01 آبان 1401 - 20:37
سپاهان ۳۶ _ مس کرمان ۲۰/ پیروزی بدون دردسر طلایی پوشان

تیم هندبال سپاهان در هفته سوم لیگ برتر هندبال مس کرمان را از پیش رو برداشت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان در هفته سوم لیگ برتر هندبال امروز _یکشنبه یکم آبان ماه_ از ساعت ۱۸ رو در روی مس کرمان قرار گرفت و این تیم را شکست داد.

اسامی بازیکنان سپاهان: مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان جو، محمد کیانی، محمد سیاوشی، محمدرضا صادقی، محمدرضا اورعی، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، افشین صادقی، سعید برهانی، شهاب صادق زاده و سعید پورقاسمی.

سرمربی: مجید رحیمی زاده

اسامی بازیکنان مس کرمان: محمد کاظم جمعه پور، عارف کایی، حسین جهانی، رضا یادگاری، مهدی موسوی، بربست، وحید صادق شاه‌نشین، کیانوش پالاد، محمد حسین فرخی زند، سینا عبدالرشیدی، علی آبادی خواه، ولی‌الله آرش، امیر حسین گنبدی پور.

کارت زرد:

سپاهان: وحید مسعودی

نیمه اول: گل اول برای سپاهان ثبت شد، طلایی پوشان در هر حمله یک گل به ثمر می‌رسانند. حیدرپور ضربه پنالتی را وارد دروازه مس کرمان کرد تا اختلاف گل به عدد چهار برسد. رحیمی زاده از شاگردانش می‌خواهد بازی را آرام دنبال کنند. در دقیقه ۱۲ تایم استراحت اعلام شد، حیدرپور اخطار دو دقیقه گرفت و در ادامه ضربه پنالتی بازیکن مس کرمان را سیاوشی به بیرون فرستاد. طاهری با یک توپ‌گیری تعداد گل‌های سپاهان را به عدد ۱۰ رساند. مدافعان و دروازه‌بان طلایی پوشان اجازه گلزنی به مسی‌ها را نمی‌دهند، صادقی اخطار دو دقیقه‌ای گرفت. بازی در دقیقه ۲۵ با نتیجه ۱۴ بر شش به سود سپاهان است، رحیمی زاده با تعویض‌هایی در زمین انرژی بازیکنان را حفظ می‌کند. این نیمه با نتیجه ۱۶ بر هشت به سود سپاهان تمام شد.

ست دوم: صادقی با یک پرش گل اول این نیمه را به ثمر رساند. ۹ گل اختلاف به نفع سپاهان وجود دارد که مسی‌ها در تلاش هستند جبران کنند. بیشتر حملات طلایی پوشان با گل همراه است، مسابقه سرعت زیادی دارد. پنالتی حیدرپور وارد دروازه مس کرمان شد، سیاوشی از دروازه خالی نارنجی پوشان استفاده کرد و از نیمه خود گل به ثمر رساند. سپاهانی‌ها تیم برتر میدان هستند، در دقیقه ۲۳ بازی با نتیجه ۳۱ بر ۱۷ به نفع سپاهان است. مسی‌ها به عملکرد داوری معترض هستند، رحیمی زاده از بابت پیروزی مطمئن است و دروازه‌بان ذخیره خود را وارد زمین کرد. در نهایت بازی با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ به نفع سپاهان تمام شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=272813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x