تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

حسینی و کریمی بازی کردند، تیام گل زد

  • کد خبر : 272713
  • 01 آبان 1401 - 17:16
حسینی و کریمی بازی کردند، تیام گل زد

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری این تیم مقابل کاسیم پاشا به میدان رفتند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، در ادامه مسابقات هفته یازدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی را مثل همیشه در ترکیب ابتدایی و علی کریمی را برای دومین دیدار پیاپی روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۵ امروز در استادیوم طیب اردوغان به مصاف کاسیم پاشا رده یازدهمی رفت.

مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال که در این فصل نتوانسته مطابق انتظار گلزنی کند و تنها یکبار موفق به انجام ا ین کار شده بود، در دقیقه ۴۳ بازی امروز برابر کاسیم پاشا روی توپ ارسالی از جناح راست زمین با ضربه سر دروازه را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

در دقایق پایانی این مسابقه هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند که داور آن را مردود کرد تا در نهایت یاران حسینی و کریمی برای سومین هفته پیاپی شکست‌ناپذیر بمانند و با دومین برد متوالی در سوپر لیگ ترکیه ۱۹ امتیازی شوند و موقتا به رده ششم جدول صعود کنند.

سید مجید حسینی که امروز نُهمین بازی خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام می‌داد، مثل همیشه حضور کامل در ترکیب تیمش  داشت و نخستین کارت زرد فصل‌اش را هم دریافت کرد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور نیز پس از حضور تعویضی در مسابقه اخیرشان در جام حذفی ترکیه، امروز هم از دقیقه ۷۷ به زمین آمد و سومین بازی خود در سوپر لیگ را انجام داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=272713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x