تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
0

ایران از برگزاری جشنواره های جام جهانی بازماند

  • کد خبر : 272710
  • 01 آبان 1401 - 17:15
ایران از برگزاری جشنواره های جام جهانی بازماند

فیفا از تفریحات جدیدی برای هواداران فوتبال، در طول جام جهانی قطر در شش کشور جهان، خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

سحر استادرحیمی: رئیس فیفا جیانی اینفانتینو از رویدادی چند بعدی برای هواداران فوتبال به نام جشنواره هواداران فیفا ” FIFA Fan Festival ” در طول زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد. اما برخلاف انتظار و آماده سازی برخی زیر ساخت ها و توافقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات، ایران در لیست کشور های محل برگزاری این رویداد حضور نداشت.

جشنواره هواداران فیفا به عنوان محلی برای گردهمایی هوادارن، تعامل با یک دیگر و وقت گذرانی با انواع موسیقی، سرگرمی و آشنایی با فرهنگ و غذا های محلی ایجاد شده است. این رویداد که پیش تر از این با نام FIFA Fan Fest در چهار دوره جام جهانی و با جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان آغاز شد، تاکنون مورد استقبال ۴۰ میلیون بازدید کننده قرار گرفته است.

در طول جام جهانی قطر جشنواره هوادارن به طور گسترده تر و با شکل و شمایل جدید تری علاوه بر پارک البیدا در دوحه در شش شهر بزرگ جهان؛ لندن، مکزیکو سیتی، ریو دو ژانیرو، سائو پائولو ، سئول و دبی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این جشنواره ها، امکان دسترسی تمام مردم جهان به جام جهانی و لذت بردن از تماشای فوتبال اعلام شده است. همچنین جیانی اینفانتیو به برگزاری این فستیوال برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۲۳ زنان اشاره کرد.

از جمله جاذبه های این جشنواره برای هواداران می توان به پخش زنده تمام مسابقات، کنسرت های موسیقی از خوانندگان مشهور جهان و بومی قطر، بوفه های نوشیدنی های غیر الکلی و انواع غذا های محلی و بین المللی، اجرای مسابقات فوتبال با اسطوره های سرشناس فوتبال جهان، ایسگاه بازی های فیزیکی و دیجیتالی مختلف و همچنین فروشگاه رسمی فیفا برای خرید محصولات منحصربفرد جام جهانی قطر، اشاره کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=272710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x