تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ساری: لاتزیو بدون ایموبیله مثل PSG بدون ام‌باپه است

  • کد خبر : 272453
  • 01 آبان 1401 - 10:21
ساری: لاتزیو بدون ایموبیله مثل PSG بدون ام‌باپه است

مائوریسیو ساری غیبت چیرو ایموبیله مقابل آتالانتا را برجسته کرد و او را بازیکنی مهمی برای تیمش دانست.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، لاتزیو در یک ماه آینده باید بدون ستاره خود بازی کنند، زیرا این بازیکن ۳۲ ساله از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است که او را تا سال جدید میلادی از ترکیب لاتزیو دور نگه می‌دارد. این مصدومیت یک اتفاق دردناک برای ساری و لاتزیو است که اکنون باید تغییر سیستم دهد.

مصدومیت چیرو ایموبیله از ناحیه عضلات همسترینگ ران است. در حالت خوشبینانه، ایموبیله سه هفته از میادین دور خواهد بود اما اگر او دچار پارگی عضله شده باشد، میزان دوری او از فوتبال و مستطیل سبز بیش‌تر خواهد شد.

ساری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با آتالانتا درباره مصدومیت چیرو ایموبیله مهاجم تیمش گفت: کاری از دست ما در این لحظه برنمی‌آید. فعلا یک دیدار مهم داریم که خیلی برای ما مهم است. متاسفانه در چند دیدار آینده نیز باید بدون ایموبیله در زمین باشیم. غیبت بازیکنانی که امید اول گلزنی یک تیم هستند برای هر تیمی سنگین است. برای مثال اگر پاری سن ژرمن، ام‌باپه را نداشته باشد یا لواندوفسکی از ترکیب بارسا دور بماند، کار برای کل تیم سخت می‌شود. اتفاقی که برای ما رخ داده است خیلی تلخ است. باید بدون ایموبیله گل بزنیم و بازی‌های خودمان را ببریم. 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما خواهیم دید که آیا او برای هفت بازی غایب خواهد بود یا بیش‌تر. اگر تیم از نظر ذهنی مشکل پیدا کند یعنی تیم من هنوز بالغ نشده است. میلان شش ماه است که ابراهیموویچ را در اختیار ندارد. نباید  همیشه دنبال بهانه برویم. اگر بازیکنان من بالغ باشند بدون ایموبیله نیز بازی خواهند کرد، در غیر این صورت از نبود بلوغ بازنده خواهیم شد.

لاتزیو تیم پنجم جدول رده‌بندی در لیگ باید امشب (یک‌شنبه) در زمین آتالانتا به میدان برود و در ادامه در لیگ اروپا نیز پنج‌شنبه شب به دیدار میتیلند دانمارک خواهد رفت.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=272453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x