تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

اولین برد عربستان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲

  • کد خبر : 272222
  • 01 آبان 1401 - 1:57
اولین برد عربستان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲

شاگردان هروه رنار موفق به کسب پیروزی مقابل تیم ملی مقدونیه شمالی شدند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال عربستان که یکی از نمایندگان قاره آسیا در جام جهانی قطر محسوب می‌شود، در نخستین مسابقه تدارکاتی در آخرین اردوی آماده‌سازی خود از ساعت ۱۸ روز شنبه در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی امارات به مصاف تیم ملی مقدونیه شمالی رفت.

صالح الشهری، ستاره تیم ملی عربستان که پس از دوری ۶ ماهه از میادین طی سه مسابقه اخیر لیگ حرفه‌ای این کشور به‌عنوان یار جانشین برای الهلال به میدان رفته بود، در دیدار مقابل مقدونیه شمالی نیز به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و در بازگشت به بازی‌های ملی دوباره درخشید.

هروه رنار که دوباره صالح الشهری را با رفع مصدومیت به تیم ملی عربستان دعوت کرده و به‌عنوان یار تعویضی در دیدار تدارکاتی مقابل مقدونیه شمالی به زمین فرستاده بود، با گلزنی این بازیکن که در دقیقه ۸۵ به ثمر رسید، توانست به پیروزی دست پیدا کند.

تیم ملی فوتبال عربستان که پس از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ در چهار مسابقه دوستانه متوالی نتوانسته بود به برتری دست پیدا کند و دو شکست مقابل کلمبیا و ونزوئلا داشت و دو تساوی برابر اکوادور و آمریکا کسب کرده بود، در جدال با مقدونیه شمالی توانست به این روند پایان بدهد و به برتری برسد.

شاگردان رنار که آخرین برد خود را در مرحله مقدماتی مقابل استرالیا به دست آورده بودند، در نخستین مسابقه تدارکاتی در اردوی منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ برابر مقدونیه شمالی به برتری یک بر صفر رسیدند.

تیم ملی عربستان که در جام جهانی با تیم‌های ملی آرژانتین، لهستان و مکزیک همگروه است، تا قبل از شروع این رقابت‌ها در پنج بازی تدارکاتی دیگر به مصاف تیم‌های ملی آلبانی، هندوراس، ایسلند، پاناما و کرواسی خواهد رفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=272222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x