تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

کی‌روش: نگران نیستم اما دغدغه‌هایی داریم که باید حل شود

  • کد خبر : 271708
  • 30 مهر 1401 - 17:16
کی‌روش: نگران نیستم اما دغدغه‌هایی داریم که باید حل شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ ۳۰ روز تا آغاز بازی‌های جام جهانی بیشتر فرصت نداریم و در این مدت باید برخی از مشکلاتی که سر راهمان است را برداریم.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

آفتاب‌‌نیوز :

کارلوس کی‌روش روز شنبه با اشاره به شرایط و تمرینات تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: خیلی خوشحال هستم که امروز یکبار دیگر اصحاب رسانه را در کنار تیم ملی می‌بینم چرا که شما به عنوان یک حامی در کنار ما هستید. در فاصله ۳۰ روز مانده به شروع رقابت‌های جام‌جهانی قطر مانند سایر تیم‌های راه یافته به این مسابقات با انگیزه کامل تلاش می کنیم تا با آمادگی کامل در این رویداد حاضر شویم.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی به شکلی متفاوت از نظر زمانی برگزار می‌شود و برای آمادگی زمان بسیار کمی است، اما در اینجا باید از همه افرادی که کمک کردند تا بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، تشکر کنم. ما به دنبال آن هستیم تا فاصله خودمان را با تیم‌های بزرگ جهان کم کنیم.

کی‌روش در مورد بازی برابر انگلیس که نخستین حریف تیم ملی ایران در جام‌جهانی است، خاطر نشان کرد: تیم انگلیس برای همه شناخته شده و تیم بزرگی است. چیزی که من بدانم و شما از آن بی‌خبر باشید، وجود ندارد. برای ما هم افتخار و لذت خواهد بود که با آن‌ها بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص کمپینی که با هدف حذف ایران در جام جهانی به دنبال ایجاد جو روانی علیه فوتبال ایران به وجود آمده، گفت: گروهی در تلاش هستند تا کارهایی را انجام دهند اما ما مسایل بسیار بزرگی داریم که باید به آن بپردازیم.

وی افزود: اغلب مردم ایران جوابشان به این کمپین مشخص است. آنها می‌خواهند تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حضور داشته باشد و همین جواب برای این کمپین کافی است.

مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: از مربیان تشکر می‌کنم که همکاری بسیار خوبی را با تیم ملی انجام دادند. چالش بزرگی که ما در راه جام جهانی در پیش داریم به میزان آمادگی بازیکنان تیم ملی باز می‌گردد و ما هر روز سعی می‌کنیم سطح آمادگی بازیکنان خود را ارتقا ببخشیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x