تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نقطه قوت کی روش در تیم ملی/ سه سال با کی روش کار کردم

  • کد خبر : 271630
  • 30 مهر 1401 - 15:45
نقطه قوت کی روش در تیم ملی/ سه سال با کی روش کار کردم

اخباری گفت: نظم فعلی تیم ملی هیچ فرقی با روز اولی که با کی روش کار کردم ندارد و همان نظم و دیسیپلین در تیم ملی حاکم است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

محمدرضا اخباری درباره برگزاری اردوهای «ارزیابی فنی» تیم ملی گفت: به نظرم برگزاری این اردوها انگیزه مضاعفی برای همه بازیکنان است. این اردوها هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ ذهنی به ما کمک می‌کند که رفته رفته خودمان را با شرایط جام جهانی نزدیک کنیم. این تمرینات حرفه‌ای بودن را بهتر و بیشتر به بازیکنان آموزش می‌دهد و یادآوری می‌کند. براساس برنامه‌ای که کادر فنی پیش می‌برد در طول تمرینات با یکسری نکات جزئی که می‌تواند در جام جهانی و مواقع حساس پیش می‌آید آشنا می‌شویم و اینها موارد بسیار ارزشمندی است که قطعاً در فضای سخت جام جهانی به کمک بازیکنان خواهد آمد.

وی با اشاره به برنامه‌های تمرینی بدنی و ذهنی کادر فنی در این اردوها اظهار داشت: من تا پیش از این بیش از سه سال با آقای کی‌روش کار کرده‌ام. توجه ایشان به جزئیات همیشه برای من جالب توجه بوده است و امیدوارم این نگاه در کل فوتبال ایران حاکم شود، چون این توجه می‌تواند باعث افزایش ارتقای فنی تیم‌ها شود.

کارلوس کی روش

اخباری درباره نظم موجود در تیم ملی گفت: همانطور که گفتم من سابقه کار با آقای کی‌روش را داشته‌ام، اما شاید برای‌تان جالب باشد که بگویم نظم فعلی تیم ملی هیچ فرقی با روز اولی که با ایشان کار کردم ندارد و همان نظم و دیسیپلین در تیم ملی حاکم است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: سه سال به سختی کار کرده‌ام که یکی از بازیکنان تیم ملی باشم. آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و امیدوارم با عملکردم بتوانم یکی از بازیکنانی باشم که در جام جهانی حاضر است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x