تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

تکرار رفتار غیرحرفه‌ای تاج در مورد نکونام/حضور جواد قطعی نشده است

  • کد خبر : 271498
  • 30 مهر 1401 - 9:00
تکرار رفتار غیرحرفه‌ای تاج در مورد نکونام/حضور جواد قطعی نشده است

رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر با مطرح کردن اسم جواد نکونام برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ باعث بروز حاشیه در روند این تیم در آستانه شروع رقابت ها شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای دومین بار متوالی خبر از حضور جواد نکونام به عنوان تنها مربی ایرانی در کادر فنی این تیم داد تا باز هم با واکنش باشگاه فولاد روبرو شود.

تاج که در نخستین و تنها جلسه مطبوعاتی خود قبل از ورود کی روش به داخل کشور خبر از انتخاب نکونام به عنوان دستیار او داد با مخالفت اولیه این سرمربی و باشگاهش روبرو شد. تاج نه تنها نکونام را تنها مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست بلکه پا را فراتر از این گذاشت و او را به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا معرفی کرد.

با این حال در فاصله یک ماه مانده به برگزاری نخستین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس بار دیگر نکونام از سوی تاج به عنوان دستیار اصلی کی روش معرفی شد اما باشگاه فولاد خوزستان مخالفت جدی خود را با این انتقال مطرح کرد.

تاج در حالی برای دو سال آینده هم برنامه‌ریزی کرده است که در یک ماه مانده به جام جهانی قطر نتوانسته نقطه نظر مشترک با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان داشته باشد.

نکونام برای حضور در کادر فنی تیم ملی ایران نیاز به موافقت مسئولان باشگاه فولاد دارد اما مسئولان فدراسیون بدون توجه به این موضوع درباره حضور سرمربی یک تیم باشگاهی اظهار نظر می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ با کشورهای انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x