تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

حضور والیبالیست برزیلی در جمع محبوبت‌ترین‌های جهان

  • کد خبر : 271484
  • 30 مهر 1401 - 8:50
حضور والیبالیست برزیلی در جمع محبوبت‌ترین‌های جهان

فدراسیون جهانی والیبال اعلام‌ کرد پس از بازیکنان بزرگی مانند سعید معروف و سایر بازیکنان که در اینستاگرام به بیش از یک میلیون دنبال‌کننده رسیده‌اند، ملی‌پوش برزیلی آخرین بازیکنی است که در شبکه‌ی اجتماعی با یک میلیون فالوئر به شهرت رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایسنا، با اعلام فدراسیون جهانی والیبال گابریلا گیمارائس معروف به گابی که در رقابت‌های قهرمانی جهان بانوان درخشید موفق شد در اینستاگرام با یک میلیون دنبال کننده به رکورد بازیکنان بزرگ والیبال دست یابد.

در  فهرست مشهورترین والیبالیست ها که بیش از یک میلیون فالوئر دارند می‌توان به سعید معروف از ایران، روسامریا مونتیبلر از برزیل، داگلاس سوزا (برزیل)، برونو رزنده و ژاکلین کاروالیو هر دو از برزیل، کیم یون کونگ از کره و نوتسارا تومکوم از تایلند اشاره‌کرد.

فدراسیون جهانی در این خصوص نوشت: محبوبیت گابی در رسانه های اجتماعی آشکار است و ستاره برزیلی به آخرین بازیکن بین المللی والیبال تبدیل شد که به مرز یک میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام رسیده است.

گابی ۲۸ ساله در مسابقات قهرمانی جهان والیبال زنان FIVB در سال ۲۰۲۲ به رکوردیک میلیون فالوئر رسید. عملکرد استثنایی او در این تورنمنت باعث شد که برزیل به مدال نقره دست یابد. همچنین او با عملکردی درخشان برای تیم رویایی مسابقات انتخاب شد.

گابی با شخصیت کاریزماتیکی که دارد به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی برزیل توانست هدایت تیم ملی را به خوبی برعهده بگیرد. او به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم، پس از بازنشستگی سایر بازیکنان کلیدی پس از المپیک سال گذشته توکیو به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x