تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سیر تا پیاز برکناری اسکوچیچ و انتخاب کی‌ر‌وش!

  • کد خبر : 271223
  • 29 مهر 1401 - 23:42
سیر تا پیاز برکناری اسکوچیچ و انتخاب کی‌ر‌وش!

ریاست فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص روند برکناری اسکوچیچ و انتخاب کی‌روش ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه” رئیس فدراسیون فوتبال که مهمان یکی از برنامه‌های صدا و سیما بود، حرف‌های جالب توجهی را در خصوص انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی به زبان آورد.

وی در  خصوص اینکه از چند ماه قبل و حتی قبل از آغاز ریاستش بحث‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر تغییر اسکوچیچ مطرح می‌شد و حتی این احتمال قوت گرفت که تیم ملی می‌خواهد با تغییر سرمربی با تدارک بهتری راهی جام جهانی شود و آیا از قبل با کی‌روش مذاکره کردید، گفت: خود من با کی‌روش صحبت کردم و گفتم تصمیم به کاندیداتوری برای فدراسیون دارم. اگر انتخاب شدم قصد دارم این اتفاق رقم بخورد و‌ شما به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوید.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه با این تفاسیر کی‌روش از خودش پالس گرفته بود، گفت: بله؛ اینگونه است. البته فدراسیون قبل تصمیمش را گرفته و اسکوچیچ را ابقا کرده بود. حدود یک هفته قبل از انتخابات این کار را انجام داده و کار را پیش می‌برد. درباره اسکوچیچ باید بگویم که مربی بسیار محترمی است اما تنها چیزی که من فکر می‌کردم این بود که شاید تغییر وی به نفع کشور باشد. تمام تلاش من نیز پرداخت تمام مطالبات این مربی بود حتی مطالبات مشکوک الهویه.

تاج صحبت خود را اینگونه ادامه داد: گفته بودند که بنا است اسکوچیچ پاداشی برای جام جهانی بگیرد که این مبلغ پرداخت شد. پاداشی را برای او در نظر گرفته بودند که باید پرداخت می‌شد. پاداشی هم برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم و این کار نیز صورت گرفت. فدراسیون تمام تلاشش را کرد تا تمام مطالبات مورد درخواست اسکوچیچ را پرداخت کند اما احساسی که بین من و دوستانم وجود داشت این بود که با وجود اسکوچیچ نتیجه نمی‌گیریم. به همین دلیل من و دوستانم احساس کردیم کی‌روش به این دلیل که روی تیم ملی شناخت دارد و همچنین شناختش نسبت به جام جهانی می‌تواند به ما کمک کند اما اسکوچیچ شناخت و تجربه‌ای از جام جهانی نداشت.

وی دلیل دیگر انتخاب کی‌روش را اینگونه بیان کرد: سومین دلیل ما این بود که عمده بازیکنان از کی‌روش شناخت کامل دارند. همچنین کی‌روش شناخت کامل و کافی از امکانات و شرایط ما داشت چرا که با این مجموعه هشت سال کار کرده بود. به همین دلایل او را انتخاب کردیم. 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x