تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

جام تاریخی برای لئو: هزارمین بازی اسطوره در قطر؟

  • کد خبر : 271128
  • 29 مهر 1401 - 21:57
جام تاریخی برای لئو: هزارمین بازی اسطوره در قطر؟

در صورت درخشش آلبی سلسته در جام جهانی و پیشروی آنها تا فینال رقابت ها ممکن است شاهد هزارمین بازی رسمی لیونل مسی باشیم.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، کمتر از یک ماه تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و یکی از مدعیان اصلی این جام، تیم ملی آرژانتین محسوب می شود.

شاگردان لیونل اسکالونی در فرم فوق العاده ایی به سر می برند و آخرین شکست آنها به سال ۲۰۱۹ در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا بر می گردد.

همچنین فوق ستاره فوتبال جهان لیونل مسی، آخرین حضور خود در جام جهانی را تجربه خواهد کرد و همین سبب شده تا همدلی و یکپارچگی در سرتاسر آرژانتین شکل بگیرد و امید دارند که پس از دیگو مارادونا، با دیگر بازیکن رویاییِ کشورشان یعنی لیونل مسی، فاتح جهان شوند.

در همین راستا، فرضیه ایی جالب وجود دارد که در صورت پیشروی آرژانتینی ها تا فینال جام جهانی قطر ممکن است هزارمین بازی مسی، آخرین دیدار او در جام جهانی باشد.

در حال حاضر مسی ۹۸۸ بازی رسمی در دوران حرفه ایش ثبت شده و تا قبل از آغاز جام جهانی، ۶ دیدار با پاری سن ژرمن را تجربه خواهد کرد.


در صورتی که از این ۶ دیدار باشگاهی، کریستوف گالتیه فقط در یک بازی به ستاره تیمش استراحت دهد و مسی در ۵ بازی حضور داشته باشد تعداد بازی های مسی قبل از  شروع جام جهانی به ۹۹۳ می رسد و پس از آن شرایط برای این فوق ستاره مهیا می شود و می تواند در صورت پیشروی تا فینال، هزارمین بازی دوران حرفه ایی خود را تجربه کند.

فرضیه ایی که حتی فکر کردن به آن هم جذاب است و می تواند روزی تاریخی را برای مسی و طرفدارانش در سراسر دنیا رقم بزند.

روزشمار برای جام جهانی آغاز شده و افراد زیادی آرژانتین را بخت اول قهرمانی در این تورنومنت می دانند. با وجود تمام درخشش ها و امیدهایی که به این تیم وجود دارد، تا اینجای کار مصدومیت یقه این تیم را گرفته و حضور پائولو دیبالا و آنخل دی ماریا در این تورنومنت، در هاله ایی از ابهام قرار دارد و نگرانی هایی در این باره بر روی تیم سایه افکنده است.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که  مسی چگونه رکوردهایی که در این جام، انتظارش را میکشد را خواهد زد و چگونه تیم را در این رقابتِ بزرگ رهبری خواهد کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x