تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حمله هواداران استقلال به مهدی رحمتی؛ نمی‌توانی سبک فرهاد مجیدی را تقلید کنی!

  • کد خبر : 270879
  • 29 مهر 1401 - 18:26
حمله هواداران استقلال به مهدی رحمتی؛ نمی‌توانی سبک فرهاد مجیدی را تقلید کنی!

نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک تمام نشده بود که حمله طرفداران تیم استقلال به سرمربی استقلالی تیم اراک آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

تیم استقلال در هفته های اخیر پس از مواجهه با تیم‌های پیکان، فولاد و ذوب آهن از رویارویی با تیم های تهرانی، اهوازی و اصفهانی تنها ۵ امتیاز به دست آورد. این موضوع باعث شده بود طرفداران استقلال نسبت به عملکرد این سه تیم و کادر فنی شان به شدت انتقاد کنند و بازی هایشان را اتوبوسی بدانند.

در روزهای پیش از دیدار آلومینیوم و استقلال پیش‌بینی می‌شد، آلومینیوم شرایطی متفاوت از تیمهای تدافعی لیگ برتر را مقابل استقلال به نمایش بگذارد اما با گذشت ۳۰ دقیقه از شروع دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم، طرفداران استقلال در فضای مجازی به شدت به شیوه بازی تیم مهدی رحمتی انتقاد کرده و سبک بازی تیم اراک را شبیه به ذوب آهن و فولاد با دفاع اتوبوسی دانستند.

حمله هواداران استقلال به مهدی رحمتی؛ نمی‌توانی سبک فرهاد مجیدی را تقلید کنی!

هواداران استقلال با اشاره به عملکرد تیم آلومینیوم در هفته های اخیر و تعداد کم گل زده و گل خورده این تیم (۴ گل زده و ۴ گل خورده در ۹ دیدار قبلی) تا پیش از دیدار مقابل استقلال، معتقد بودند مهدی رحمتی در حال کپی برداری از روی دست فرهاد مجیدی و تیم فصل قبل استقلال است که قهرمان مسابقات لیگ برتر بیست و دوم شد. آنها در فضای مجازی نوشتند این آلومینیوم هیچ شباهتی به آلومینیوم دو فصل گذشته که تهاجمی بازی می کرد، ندارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=270879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x