تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

مهم نیست پرسپولیس می‌برد یا بازنده می‌شود

  • کد خبر : 270422
  • 28 مهر 1401 - 21:57
مهم نیست پرسپولیس می‌برد یا بازنده می‌شود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما یک بازی خانگی داریم و دوست داریم صدر را نگه داریم

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک، اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی سختی را انتظار داریم. آلومینیوم ۴ هفته است نباخته و خوب بازی می کنند. البته ما یک بازی خانگی داریم و دوست داریم صدر را نگه داریم. فردا یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد استقلال مقابل تیم های دفاعی به مشکل می خورد، اظهار داشت:  تنها مشکل استقلال نیست. تمام تیم‌های بزرگ مقابل تیم‌هایی که در نیمه خودشان بازی می کنند این مشکل را دارند. مشکلی نیست. روی این مسائل کار کردیم و تیم خودمان را بر حسب آن چیدیم. باید همانطور که قبلا بودیم پیش برویم. باید رویکردمان را ادامه بدهیم، گل بزنیم و برنده بشویم.

مربی استقلال در مورد برد امشب پرسپولیس و اینکه بعد از بازی با تیم رقیب بازی می‌کنند، گفت: برای ما مهم نیست طرف‌ مقابل می‌برد یا می‌بازد. ما همیشه برای برد بازی می‌کنیم و باید کار خودمان را خوب انجام بدهیم. بعد از بازی سایر نتایج را می‌بینیم. بازی‌های زیادی باقی مانده، هیچ فشاری هم روی ما نیست. فقط به سه امتیاز نیاز داریم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود ساپینتو با برگزاری دربی بعد از جام جهانی مخالف بود، عنوان کرد: نمی‌دانم کسی به من چیزی نگفته و من هم اطلاعاتی ندارم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=270422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x