تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نکیسا: تیم ملی فوتبال در جام جهانی شگفتی ساز می‌شود/ کی روش بهترین تصمیم را در شرایط سخت می‌گیرد

  • کد خبر : 269963
  • 28 مهر 1401 - 9:05
نکیسا: تیم ملی فوتبال در جام جهانی شگفتی ساز می‌شود/ کی روش بهترین تصمیم را در شرایط سخت می‌گیرد

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: ملی پوشان با انسجام خوب و به دور از هر گونه حاشیه می‌توانند در جام جهانی شگفتی ساز شوند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی، اظهار کرد:  نتایج با تیم‌های اروگوئه و سنگال در دیدار‌های تدارکاتی امیدوارکننده بود و به نظرم تیم ملی با یک انسجام خوب به دور از هرگونه حاشیه‌ای می‌تواند در جام جهانی شگفتی‌ساز شود.

او افزود: انتخاب کی روش تصمیمی هوشمندانه برای تیم ملی بود. همیشه از زحمات اسکوچیچ تشکر کرده‌ام، اما قطعأ تیم ملی با کی‌روش در جام جهانی یک وجه دیگری پیدا می‌کند، زیرا او مربی کاربلدی در جام‌جهانی است.

نکیسا تصریح کرد: لحظاتی در جام‌جهانی رخ می‌دهد که قطعأ یک مربی ماهر و باتجربه می‌تواند به خوبی این مسائل را درک و برای برون رفت از آن شرایط بهترین تصمیمات را اتخاذ کند. کی‌روش جزو آن دسته از مربیانی است که خیلی خوب از عهده این کار بر می‌آید.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه رمز موفقیت تیم ملی در جام جهانی را در چه مسئله‌ای می‌بیند، بیان کرد: تمام بازیکنان باید منسجم باشند و از همه مهم‌تر اینکه هافبک‌های ما بتوانند بازی را در وسط زمین نگه دارند و حملات انگلیسی‌ها را خنثی کنند. همه به صعود امیدوار هستیم اگر هم این مسئله رخ نداد امیدوارم شاهد نتایج آبرومندانه‌ای در قطر باشیم.

تیم ملی فوتبال در جام جهانی شگفتی ساز می‌شود

او  در پایان گفت: مسئله امیدوارکننده این است که بازیکنان خوبی داریم و لژیونر‌ها نیز می‌توانند با توانایی و تجربه بالای خود، نواقصی که در راه آماده سازی تیم ملی وجود داشته را برطرف کنند. بازی‌های دوستانه زیادی برای تیم ملی فراهم نشد و در این ۲ سال گذشته هم در فدراسیون فوتبال کمبود‌های زیادی وجود داشت. به نظرم لژیونر‌ها می‌توانند با کیفیت بالای خود این نواقص و کمبود‌ها را جبران کنند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=269963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x