تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

ورود مسی به سیلیکون‌ولی: لئو در نقش کارآفرین

  • کد خبر : 269831
  • 27 مهر 1401 - 23:06
ورود مسی به سیلیکون‌ولی: لئو در نقش کارآفرین

لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، لیونل مسی در شهر سن‌فرانسیسکو در آمریکا شرکتی به نام پلی‌تایم را به ثبت رساند که قرار است در زمینه سرمایه‌گذاری در ورزش، رسانه و فناوری فعالیت کند. بلومبرگ می‌گوید به اساسنامه این شرکت دست یافته و نام لیونل مسی به عنوان موسس و مدیرعامل پلی‌تایم به اداره ثبت شرکت‌ها در سن‌فرانسیسکو اعلام شده است.

بر اساس این گزارش شرکت لیونل مسی بر اساس اساسنامه‌اش قصد دارد به شرکت‌های جدید استارت‌آپی که می‌خواهند در حوزه‌های فناوری فوتبال فعالیت کنند کمک مالی کرده یا در آنها سرمایه‌گذاری خواهد کرد. شرکت پلی‌تایم حتی می‌تواند به باشگاه‌های فوتبال که قصد فعالیت در حوزه فناوری را دارند کمک مالی کند.

لیونل مسی به عنوان موسس این شرکت بیانیه‌ای در اختیار شبکه بلومبرگ گذاشته که به این شرح است:” از اینکه قرار است در سیلیکون‌ولی ریشه بدوانیم هیجان‌زده و خوشحالم. هدف ما همکاری با کارآفرین‌های جسور در گوشه و کنار دنیا است”.

مدیریت این شرکت در اختیار رازمیگ هواگیمیان است که پیش از این به عنوان سرمایه‌گذار اصلی و هم‌بنیانگذار Matchday.com فعالیت می‌کرد. میگل مارکز، بنیانگذار Code Advisors هم به عنوان مشاور ارشد به لیونل مسی در امور مربوط به شرکت پلی‌تایم مشاوره خواهد داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=269831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x