تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اعلام فهرست اولیه کی روش برای حضور در جام جهانی

  • کد خبر : 269713
  • 27 مهر 1401 - 18:42
اعلام فهرست اولیه کی روش برای حضور در جام جهانی

کارلوس کی روش تا روز جمعه وقت دارد فهرست بازیکنان مدنظر خود را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

جی پلاس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک ماه تا جام جهانی فهرست اولیه بازیکنان مدنظر خود مشتمل بر ۵۵ بازیکن را به فیفا معرفی خواهد کرد. نکته جالب اینکه فهرست نهایی تیم ها که شامل ۲۶ بازیکن خواهد بود باید از بین این ۵۵ بازیکن انتخاب شود. 

مربیان جام جهانی باید تا روز جمعه فهرست اولیه بازیکنان را برای حضور در جام جهانی اعلام کنند. هر یک از ۳۲ کشور شرکت کننده باید در مرحله اول فرآیند انتخاب، فهرستی از حداقل ۳۵ بازیکن تا حداکثر ۵۵ بازیکن را تا پایان روز جمعه به فیفا ارسال کنند.

سپس مربیان تا دوشنبه ۲۳ آبان فرصت دارند فهرست نهایی ۲۶ بازیکن خود را به جام جهانی اعلام کنند. فیفا روز بعد فهرست همه تیم‌ها را منتشر خواهد کرد.

فهرست نهایی باید از فهرست اولیه و بدون هیچ گونه تغییری باشد. فیفا لیست‌های اولیه را منتشر نخواهد کرد، اما برخی از کشورها ممکن است این کار را انجام دهند.

تیم ملی فوتبال ایران

تعداد بازیکنان حاضر در جام جهانی از ۲۳ بازیکن این بار به ۲۶ بازیکن افزایش یافته است و هر تیم ۲۶ بازیکن را به قطر خواهد برد.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در اردوی اخیر تمیش در اتریش ۲۷ بازیکن را دعوت کرده بود. پیش از آن نیز سرمربی تیم ملی فهرستی ۲۰ نفره از بازیکنان داخلی را به اردوی کوچک تیمش دعوت کرده بود. 

به نظر می رسد کی روش برای این مرحله مشکلی برای انتخاب ۵۵ نفر نخست نخواهد داشت و مانند ادوار گذشته اسامی بازیکنان حاضر در این لیست اعلام نمی شود اما بحث و گفت و گو درباره فهرست نهایی همانند گذشته داغ است. 

تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش فهرست تیم ملی فوتبال ایران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=269713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x