تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

خسروی‌وفا در دیدار با باخ: متعهد به رعایت قوانین المپیک هستیم

  • کد خبر : 269650
  • 27 مهر 1401 - 17:26
خسروی‌وفا در دیدار با باخ: متعهد به رعایت قوانین المپیک هستیم

در حاشیه بیست و ششمین مجمع عمومی انوک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران در نشستی اختصاصی با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

جی پلاس، همکاری بیشتر با کمیته بین المللی المپیک در چارچوب منشور المپیک و رعایت قوانین و اصول المپیک  از مباحث اصلی این دیدار بود .

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران با بیان اینکه کمیته ملی المپیک ایران همواره به اصول و منشور المپیک وفادار بوده از ادامه این روند در دوره جدید خبر داد و افزود : همچون گذشته متعهد به رعایت قوانین المپیک هستیم.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز در این دیدار بر حمایت از کمیته ملی المپیک ایران در راستای پایبندی به اصول و منشور المپیک تاکید کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک همچنین با اشاره به سیاست های این کمیته در خصوص ایجاد فرصت های برابر برای بانوان ورزشکار، از کمیته ملی المپیک ایران درخواست کرد تا ملی‌پوشان زن ایرانی حضور فعال تری در رویدادهای ورزشی جهان داشته باشند.

در ادامه این نشست مارکو اسکولاریس، رئیس فدراسیون جهانی کوهنوردی با اشاره به ورزشکار شایسته کشورمان الناز رکابی از خسروی وفا خواست تا هر چه زودتر زمینه تمرینات این ورزشکار را به منظور حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ مهیا سازد تا وی با آمادگی کامل در مسابقات جهانی آینده حضور داشته باشد.

خسروی وفا از وضعیت خوب الناز رکابی پس از بازگشت از مسابقات خبر داد و تاکید کرد کمیته ملی المپیک تلاش می کند تا الناز رکابی ورزشکار شایسته صخره نوردی کشورمان در رقابت های جهانی پیش رو حضور داشته باشد و اطمینان داد که اخباری که از ما دریافت می کنید قطعا درست تر از اخباری خواهد بود که از رسانه های معاند به شما می رسد.

خسروی وفا توماس باخ الناز رکابی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=269650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x