تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حذف اجباری یارانه نقدی مردم؟

  • کد خبر : 26919
  • 14 اسفند 1392 - 12:03
حذف اجباری یارانه نقدی مردم؟

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: برخی اخبار دروغ منتشر شده در خصوص تصمیم‌گیری دولت درباره حذف اجباری یارانه مردم دروغ است.

 

کمال مهر: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: برخی اخبار دروغ منتشر شده در خصوص تصمیم‌گیری دولت درباره حذف اجباری یارانه مردم دروغ است.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در خصوص اجرای تبصره ۲۱ قانون بودجه، گفت: دولت تدبیر و امید با تمهید مقدمات لازم، اجرای تبصره ۲۱ قانون بودجه کل کشور درباره هدفمندی یارانه‌ها را در سال ۱۳۹۳ رقم خواهد زد، اما اجرای این قانون در سال ۹۲ در دستور کار دولت نیست.
وی با انتقاد از اجرای دور اول هدفمندی یارانه‌ها، افزود: دور اول هدفمندی یارانه‌ها مولود علیلی است که دولت تدبیر و امید در تلاش برای درمان و بازگرداندن اجرای آن به مدار قانون است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به برخی اخبار دروغ منتشر شده در خصوص تصمیم‌گیری دولت درباره حذف اجباری یارانه مردم، اظهار داشت: اخبار دروغ منتشره درباره حذف اجباری یارانه‌ مردم که در روزهای پایان سال منتشر می‌شود به‌اطمینان با قصد قربت و برای کمک به دولت در اجرای تکالیف سنگینی که به‌عهده دارد نیست، بلکه جهتی معکوس دارد.

شریعتمداری با بیان اینکه طبق قانون دولت در سال ۹۳ از سرپرستان متقاضی نیازمند دریافت یارانه ثبت‌نام خواهد کرد، خاطرنشان کرد: دولت در سال ۹۳ و در اجرای قانون و در حد درآمد خود به تأمین یارانه بخش‌های مغفول نظیر کمک به وضعیت درمان در جامعه و کمک به تولید خصوصاً تولیدات صنعتی و کمک به اشتغال مولد خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: خدمت‌گزاران مردم در جای جای دولت در تلاش هستند تا مردم شریف ایران سال ۱۳۹۲ را با آرامش و امید به فردای بهتر به پایان برسانند.

خبرگزاری تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x