تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

مدعیان اصلی لیگ از نظر پیشکسوت استقلال

  • کد خبر : 268609
  • 26 مهر 1401 - 11:05
مدعیان اصلی لیگ از نظر پیشکسوت استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: به طور حتم سرخابی‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم هستند و رقابت آن‌ها تا روز آخر لیگ ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، اکبر کارگرجم با اشاره به پیروزی، استقلال در دیدار با ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: اینکه استقلال با امتیاز کامل ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد اتفاق خوشایندی است که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد.

وی افزود: وقتی ریکاردو ساپینتو دید ترکیبی که در ابتدای مسابقه به زمین فرستاد نتواست انتظارات او را برآورده سازد، تغییراتی را به وجود آورد و روند تیمی آبی‌پوشان شکل بهتری به خود گرفت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که می‌توان نسبت به بازی استقلال گرفت، این بود که بازیکنان ذوب‌آهن از جناح چپ استقلال حملاتی را تدارک دیدند اما خوشبختانه این حملات راه به جایی نبرد.

کارگرجم گفت: خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال روز خوبی را پشت سر گذاشتند؛ چه در دفاع تیمی و چه در دفاع منطقه‌ای وظایفی را که بر دوششان گذاشته شده بود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

وی تصریح کرد: استقلال در نیمه دوم بهتر حمله کرد و این حملات باعث شد تا مدافعان ذوب‌آهن دچار اشتباه شوند؛ اینکه استقلال با گل به خودی برنده از زمین خارج شد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم هستند و رقابت آنها تا روز آخر لیگ ادامه خواهد داشت.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر روز جمعه (۲۹ آذر) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=268609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x