تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

حضور احتمالی فتح الله زاده در تمرین استقلال

  • کد خبر : 268337
  • 24 مهر 1401 - 11:22
حضور احتمالی فتح الله زاده در تمرین استقلال

تمرینات تیم استقلال بعد از ۴۸ ساعت تعطیلی فردا در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفته می شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، بدون شک حال هوای اولین جلسه تمرین استقلال بعد از دیدار با ذوب آهن تحت تاثیر جدایی مصطفی آجرلو و آمدن علی فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل است. شنیده می شود مدیر عامل جدید استقلال قصد دارد فردا با حضور بر سر تمرین در اینباره با استقلالی ها صحبت کند تا تیم به حاشیه کشیده نشود و با همه قوا برای بازی با آلومینیوم اراک آماده شود.

ریکاردوساپینتو، سرمربی تیم استقلال در گفتگوبا نشریه رکورد در خصوص تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال گفت: « من کاملاً از این وضعیت غافلگیر  و شوکه شدم. مطلقا چنین تصمیمی را پیش بینی نمی کردم. آجورلو همیشه رئیسی بوده که تمام تلاش خود را کرده است تا همه شرایط را برای ما ایجاد کند تا به موفقیتی برسیم.»

به نظر می رسد سرمربی تیم استقلال بیم این را دارد این جابجایی تاثیر منفی در تیمش بگذارد، اما به طور حتم علی فتح الله زاده مصوبات اعضای هیات مدیره در گذشته را به طور جدی پیگیری می کند ودر این زمینه به بازیکنان اطمینان خاطر می دهد که تغییر مدیریت در باشگاه استقلال منافع بازیکنان را تهدید نخواهد کرد.

به هر صورت تغییر مدیریت در باشگاه استقلال در شرایطی رخ داده که این تیم فصل گذشته با مدیریت آجرلو قهرمان شد و این فصل هم تا به اینجای کار نمایش خوبی در برابر حریفان داشته و هم امتیاز با پرسپولیس است و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=268337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x