تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پاداش هنگفت ساوت‌گیت: ۴ میلیون پوند برای قهرمانی

  • کد خبر : 268237
  • 24 مهر 1401 - 10:36
پاداش هنگفت ساوت‌گیت: ۴ میلیون پوند برای قهرمانی

اتحادیه فوتبال انگلیس پاداش قابل توجهی را در صورت قهرمانی این کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، در نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس بار دیگر با رویای تکرار قهرمانی جام جهانی ۱۹۶۶ قدم به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد گذاشت. 
نمایش ضعیف این تیم در چند ماه اخیر انتقادهای بسیاری را از عملکرد سه شیرها به دنبال داشته است و بسیاری از رسانه‌ها و هواداران این تیم نگران شرایط آنها در جام جهانی قطر هستند. 
با این حال، روزنامه انگلیسی سان امروز خبر جالبی را درباره پاداشی که اتحادیه فوتبال انگلیس برای قهرمانی این تیم در جام جهانی در نظر گرفته منتشر کرده است. به گفته این روزنامه، در صورتی که این تیم موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد، پاداشی به ارزش چهار میلیون پوند به ساوت‌گیت تعلق خواهد گرفت. 


این در حالی است که پاداش تعیین شده برای قهرمانی سه شیرها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس تنها ۱.۵ میلیون پوند بود و آنها این مبلغ در فاصله چهار سال بعد سه برابر کردند. 
ساوت‌گیت تا سال ۲۰۲۴ با انگلیس قرارداد دارد و سالانه شش میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند. او همچنین ۵۰۰ هزار پوند به عنوان پاداش صعود انگلیس به جام جهانی از اتحادیه فوتبال این کشور دریافت کرد. 
اولین دیدار انگلیس در جام جهانی قرار است در روز افتتاحیه این مسابقات برابر تیم ملی ایران برگزار شود و آنها سپس باید با آمریکا و ولز دیدار کنند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=268237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x