تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اظهارات اوباما طنز سال است/ در صورت خطای آمریکا منطقه برایشان جهنم می‌شود

  • کد خبر : 26764
  • 14 اسفند 1392 - 9:08
اظهارات اوباما طنز سال است/ در صورت خطای آمریکا منطقه برایشان جهنم می‌شود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سخنان اوباما پیرامون تعداد نیروهای نظامی آمریکا در منطقه و میزان تأثیرگذاری آنها به دور از واقعیت و طنز سال است.

 

 

به گزارش گروه امنیتی و دفاعی کمال مهر، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز  دوباره رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص روی میز بودن گزینه نظامی، گفت: رئیس‌جمهور کم‌هوش آمریکا و جان‌کری وزیر خارجه این کشور در حالی از اثرگذاری گزینه‌های روی میز آمریکا روی ایران حرف می‌زنند که این کلام در میان ملت ایران و به ویژه کودکان تبدیل به مضحکه و تمسخر شده است.

وی افزود: همه نیروهای آمریکا در منطقه در تور نظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و چنانچه آمریکایی‌ها مرتکب خطا شوند منطقه برایشان تبدیل به جهنم می‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات اخیر اوباما پیرامون تعداد نظامیان آمریکایی در منطقه، اظهار داشت: سخنان اوباما در مورد تعداد نیروهای نظامی آمریکا در منطقه و میزان تأثیرگذاری آنها کاملا غیرکارشناسی و به دور از واقعیت است و از آن می‌توان به عنوان طنز سال استفاده کرد.

جزایری در پایان خاطر نشان کرد: مردم آمریکا نسبت به سخنان دولتمردان خود با تردید برخورد کنند و چنانچه اندکی تأمل داشته باشند کذب بودن بسیاری از گفته‌های آنان به اثبات خواهد رسید.

انتهای پیام/

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921213001211#sthash.a7suCPyk.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x