تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مصاحبه امین اسماعیل‌نژاد جهانی شد! (عکس)

  • کد خبر : 267478
  • 22 مهر 1401 - 14:11
مصاحبه امین اسماعیل‌نژاد جهانی شد! (عکس)

سایت معتبر World of volley به مصاحبه اخیر امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت سربازی اشاره و در این باره گزارشی منتشر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، چند روز پیش امین اسماعیل نژاد مصاحبه‌ای با ورزش سه انجام داد و در آن بدون پرده گلایه های خود از اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر برایش به وجود آمده را مطرح کرد. اسماعیل نژاد تاکید کرد که ترجیح می دهد ادامه خدمت سربازی خود را در پادگان سپری کند اما برای پاس گرگان به میدان نرود.

در همین راستا اکنون سایت معتبر و معروف World of volley گزارشی درباره این مصاحبه اسماعیل نژاد منتشر کرده است. در این گزارش آمده است: “امین اسماعیل نژاد، ستاره نوظهور والیبال ایران نتوانست مشکلات مربوط به سربازی اش را حل کند. او به دنبال عملکرد فوق العاده‌اش در لیگ ملت ها و پس از آن تا حدودی در قهرمانی جهان خواهان لژیونر شدن بود اما به خاطر اینکه خدمت سربازی خود را پشت سر نگذاشته این اجازه برای او صادر نشده است.

درنهایت امین اسماعیل نژاد برای مدت یک سال به سربازی احضار شده است. امین در سطح باشگاهی هنوز بدون تیم است اما ترجیح می‌دهد به جای اینکه برای تیم سطح پایینی مثل پاس گرگان بازی کند، لباس نظامی بپوشد‌ و به سربازی برود.

اسماعیل نژاد اخیرا به یکی از رسانه های ایران(ورزش‌سه) گفت: «من یک سرباز هستم و زمانی که برای تیم ملی بازی می کردم فقط نگران ادامه خدمت سربازی ام بودم. الان هم اگر قرار باشد برای پاس گرگان بازی کنم ترجیح می دهم لباس نظامی بپوشم و به پادگان بروم. ما شش ماه است که خارج از کشور بوده ایم و سخت کار کرده ایم. کمترین کاری که مسئولان می توانستند انجام دهند این بود که اجازه دهند من در تیمی که می خواستم بازی کنم. من جوان هستم و مثل سعید معروف و سید موسوی در پایان کارم نیستم. من نمی توانم یک سال مجانی بازی کنم.»”

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=267478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x