تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تشکر امیر قطر از پوتین برای حمایت از سازماندهی جام جهانی

  • کد خبر : 267405
  • 22 مهر 1401 - 11:57
تشکر امیر قطر از پوتین برای حمایت از سازماندهی جام جهانی

امیر قطر از تلاش‌های ولادمیر پوتین برای سازماندهی جام جهانی ۲۰۲۲ تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، روسیه میزبان دوره قبل جام جهانی بوده است ولی از زمان حمله به اوکراین از صحنه رقابت‌های ورزشی کنار گذاشته شده است. شیخ تمیم بن حمد، امیر قطر در دیدار با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه در قزاقستان از او برای حمایت از میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ تشکر کرد.

امیر قطر گفت: روسیه بعد از تجربه موفق در میزبانی جام جهانی حمایت‌های خوبی از قطر برای میزبانی این دوره انجام داد و کمک شایانی به کمیته برگزارکننده جام جهانی ارائه داد. از تلاش‌های ولادیمیر پوتین در این راه تشکر می‌کنم و به رابطه خوبی که بین دو کشور است می‌بالم و مطمئن هستم این حمایت‌ها تا پایان جام جهانی ادامه خواهد داشت.

پوتین نیز با تشکر از صحبت‌های امیر قطر عنوان کرد روسیه هر چی مورد نیاز بود برای میزبانی شایسته این دوره از رقابت‌ها به قطر ارائه داد و مطمئن است این دوره از جام جهانی به شکل بسیار مطلوب از سوی قطر میزبانی خواهد شد.

گاردین در ادامه نوشت: البته سران کشورهای قطر و روسیه دقیقا اعلام نکردند روسیه در چه زمینه‌ای به صورت تخصصی به قطر برای میزبانی جام جهانی کمک کرده است.

به نقل از ایسنا، روسیه بعد از کنار گذاشته شدن از سوی فیفا برای جام جهانی، از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود نیز کنار گذاشته شد.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=267405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x