تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سرنوشت ستاره پر سر و صدای تیم ملی معلوم شد؟

  • کد خبر : 267372
  • 22 مهر 1401 - 11:55
سرنوشت ستاره پر سر و صدای تیم ملی معلوم شد؟

به نظر می‌رسد در نهایت امین اسماعیل نژاد در این فصل برای پاس گرگان به میدان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، وضعیت امین اسماعیل نژاد به یک مسئله پیچیده تبدیل شده است. این بازیکن به دنبال حضور در تیمی به جز پاس گرگان بوده اما موافقت در این زمینه حاصل نشده است تا پدیده ایران در لیگ ملت های اخیر در یک بلاتکلیفی عجیب و غریب به سر ببرد.

با این حال اسماعیل نژاد چند روز پیش در مصاحبه با ورزش سه احتمال حضور در پاس گرگان گفت: “آمدیم ایران و گفتند کارت درست می‌شود و در یک تیم خوب بازی می کنی. البته تیم خوب و بد ندارد فقط گفتند تیمی که خودت می‌خواهی بازی می کنی اما فعلاً که خبری نشده است. اگر قرار باشد من به پاس گرگان بروم واقعاً بازی نمی‌کنم؛ مستقیم می‌روم لباس نظامی می پوشم و به پادگان می‌روم چون واقعا ذهنم درگیر می شود و دوست ندارم اینطوری بازی کنم. نمی خواهم خدایی نکرده طوری شود که والیبالم تمام شود و کلا از والیبال بروم.”

با این حال اخیر عیسی سنگدوینی، سرمربی پاس گرگان اعلام کرد که توافقات برای ادامه حضور امین اسماعیل نژاد در این تیم حاصل شده است. در همین راستا اکنون پیگیری‌های ما نیز حکایت از آن دارد که پشت خط زن ملی پوش با وجود موضع قاطعی که در برابر حضور در پاس گرگان داشت، نهایتاً در ادامه این فصل به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد و حداقل تا نیم‌فصل خبری از حضور او در تیم دیگری نیست.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=267372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x