تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کلافگی نکونام از تساوی های خانگی فولاد

  • کد خبر : 267363
  • 22 مهر 1401 - 11:55
کلافگی نکونام از تساوی های خانگی فولاد

تیم جواد نکونام برای چهارمین بار در پنج مسابقه خانگی این فصل به تساوی رضایت داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، با وجود ارائه یک بازی خوب و مالکانه بخصوص در نیمه دوم، اما فولاد باز هم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و تیم جوان مجتبی حسینی در فولاد آره‌نا، مانع از رسیدن خوزستانی ها به رتبه پنجم جدول و کاهش فاصله با صدر شد.

در شرایطی که نکونام یک بازی معوقه را در جیب خود داشت و امیدوار بود با پیروزی برابر پیکان و همچنین کسب برد در دیدار لغو شده با ملوان، ۶ امتیاز را به اندوخته‌هایش اضافه کرده و رتبه دوم جدول را از آن خود کند و فاصله اش را با پرسپولیس به عدد یک برساند، اما شلیک زمینی و گل دقایق پایانی دانیال جهانبخش، برنامه های این تیم برای صعود در جدول لیگ را به هم ریخت.

تساوی برابر خودروسازان در شرایطی به دست آمد که فولاد در سه دیدار پیشین خود برابر مس رفسنجان، مس کرمان و استقلال، در کسب پیروزی ناکام بود و آنها دیروز برای چهارمین دیدار پشت سر هم، با تقسیم امتیازات زمین مسابقه را ترک کردند.

علاوه بر این، توقف برابر پیکان چهارمین تساوی خانگی فولاد در رقابت های این فصل بود. شاگردان نکونام تاکنون پنج مرتبه در فولاد آره‌نا به میدان رفته اند که حاصل آن چهار نتیجه مساوی برابر صنعت نفت، مس رفسنجان، مس کرمان و پیکان بوده است و تنها پیروزی خانگی نیز مقابل تراکتور به دست آمد که آن بازی نیز تا دقیقه ۹۳ با نتیجه مساوی در جریان بود و گل اشکان دژاگه، سه امتیاز را به حساب فولاد واریز کرد.

جواد نکونام که در این فصل تیم خوبی را در اختیار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است، در لحظات پایانی بازی دیروز به شدت از روند تساوی های تیمش کلافه بود و به همین دلیل ترجیح داد تا دستیارش را به نشست خبری پس از بازی بفرستد.

فولاد دیروز با وجود ۶۱ درصد مالکیت توپ و میدان، ۱۲ شوت به سمت دروازه، ۶۲۲ پاس با دقت ۸۶ درصدی و خلق موقعیت های متعدد گلزنی، نتوانست به پیروزی دست پیدا کند تا سرمربی جوان خوزستانی ها با چهره ای عبوث و عصبانی در کنار زمین دیده شود.

البته پیروزی در بازی معوقه برابر ملوان می تواند وضعیت این تیم در جدول رده بندی را کاملا دستخوش تغییرات کند. مسابقه ای که به نظر می رسد در زمان اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی برگزار شود.

عکاس: محمد احمدزاده

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=267363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x