تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

۸۰ میلیون تومان برای دو شب سفر به قطر و دیدن یک بازی

  • کد خبر : 267192
  • 21 مهر 1401 - 18:10
۸۰ میلیون تومان برای دو شب سفر به قطر و دیدن یک بازی

روزنامه جام جم نوشت: برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

اعتمادآنلاین|

روزنامه جم‌جم حساب‌کتاب کرده که دیدن یک بازی جام‌جهانی در کشور قطر برای یک ایرانی چقدر خرج برمی‌دارد؛ این رقم ۸۰ میلیون تومان برآورد شده است!

به نقل از جام‌جم، حداقل امتیاز میزبانی قطر این بود که ایرانی‌ها دلشان را صابون زدند که «نزدیک ماست و می‌توانیم برای اولین بار مسابقات را از نزدیک ببینیم.» حالا اما اگر نگاهی به رقم تورهای سفر به آن سوی خلیج فارس بیندازید و سری هم به حساب‌ بانکی‌تان بزنید، کاملا پشیمان خواهید شد.

برای سفر به قطر حرف از چند ده میلیون است؛ انگار نه انگار همین نزدیکی‌هاست. قیمت تورها بالاست. برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید. اگر دنبال سفر لاکچری هستید که هیچ. اکثرا ترجیح‌شان سفر دو یا ۳ روزه و تماشای یکی از بازی‌های تیم‌ملی است. آنها با هزینه کمتر حداقل یک بازی ایران در جام‌جهانی را می‌بینند. با رایزنی‌های صورت گرفته قرار است مشکل پروازی هم حل شود. طبق آخرین خبرها در ایام برگزاری مسابقات، روزانه امکان انتقال ۲۵۰۰ طرفدار فوتبال به قطر وجود دارد منتهی هنوز پروازها باز نشده است.  امکان سفر شخصی هم به قطر کم است، بنابراین اول و آخر خیلی‌ها کارتان به تورها می‌افتد. اگر‌کارت اعتباری خارجی ندارید، امکان رزرو هتل برایتان وجود ندارد. مگر اینکه اقوامی در خارج از ایران داشته باشید که برایتان هتل رزرو کند. در این صورت سفر برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود. 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=267192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x