تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

بیرانوند جام جهانی را از دست می دهد؟

  • کد خبر : 266983
  • 20 مهر 1401 - 17:48
بیرانوند جام جهانی را از دست می دهد؟

سرمربی تیم ملی از گل محمدی خواست تا بیرانوند را نیمکت نشین کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، علیرضا بیرانوند بعد از۲ فصل حضوردر فوتبال اروپا ، دوباره به ایران برگشته تا در سال منتهی به جام جهانی خودی نشان دهد و دوباره به گلر شماره یک تیم ملی تبدیل شود. بیرانوند در این فصل ۵ کلین شیت کرد و عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت.

نکته جالب در این خصوص این است که با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس ، روحیه و اعتماد به نفس این تیم هم بالاتر رفته و این موضوع کاملا مشخص است. بیرانوند با عملکرد خوبش به کی روش نشان داد گلر اول او در جام جهانی خواهد بود و سرمربی پرتغالی هم بعید است با حضور بیرانوند در تیمش ، به گلر دیگری برای قراردادن در چارچوب دروازه تیم ملی فکر کند.

علیرضا که یکی از چهره‌های ویژه اردوی داخلی تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به اتریش بود، به دلیل گرفتگی کمر، در یکی از جلسات تمرینی دچار مصدومیت شد و شائبه‌های زیادی درباره احتمال غیبت او در مقابل تیم ملی اروگوئه به وجود آمد اما دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس با همراهی کادر پزشکی توانست به شرایط مطلوب برسد و در مقابل اروگوئه در درون دروازه ایران ایستاد.

بیرانوند یکی از بهترین‌های ایران در مصاف با اروگوئه بود و چند موقعیت مسلم گلزنی حریف را با واکنش‌های تماشایی خود مهار کرد. به‌ویژه ۲ شوت دیدنی نونیس که با واکنش‌های زیبای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران به گل تبدیل نشدند تا خط دفاعی ایران بتواند در مقابل یکی از قدرتمندترین خطوط حمله فوتبال ملی دنیا با حضور ستارگانی چون لوئیس سوارس و داروین نونیس ایستادگی کند و گل نخورد.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که در تهران دچار آسیب‌دیدگی شده بود، مجدداً در اتریش و در جریان مسابقه با اروگوئه هم مصدوم شد و کارلوس کی‌روش هم روی ستاره تیمش ریسک نکرد و در دقیقه ۶۳، دستور به حضور امیر عابدزاده در خط دروازه تیم ملی داد تا مصدومیت علیرضا بیرانوند شدت بیشتری پیدا نکند و او زیرنظر کادرپزشکی مداوا شود.

کی روش که به شدت نگران وضعیت کمر بیرانوند است ،به یحیی گل محمدی پیغام داد تا در چند بازی باقی مانده تا تعطیلات لیگ به علیرضا استراحت بدهد تا بیرانوند بتواند با شرایط خوبی راهی جام جهانی شود. اتفاقی که رخ نداد و گل محمدی به توصیه کی روش عمل نکرد. ابتدا قرار بود در بازی مقابل تراکتور ، گل محمدی بیرانوند را نیمکت نشین کند تا علیرضا استراحت کند. اتفاقی که در لحظه آخر رخ نداد و بیرانوند برای حضور در آن بازی اعلام آمادگی کرد.

بیرانوند از اوایل لیگ امسال از ناحیه کمر احساس درد می کرد و در چند بازی پرسپولیس هم با قرص و آمپول به میدان رفت. پزشکان متخصص هم به گلر شماره یک تیم ملی توصیه کردند نباید خیلی به کمرش فشار بیاورد، چون ممکن است با تشدید مصدومیت ، جام جهانی را دست بدهد.

بیرانوند بعد از هر بازی پرسپولیس به توصیه پزشکان آب درمانی می کند و چاره ای جز مدارا کردن با مصدومیتش ندارد. علیرضا با همین فرمول تا پایان بازی های تیم ملی در جام جهانی کار خواهد کرد و بعد از آن به درمان کمر آسیب دیده خود می پردازد.با توجه به کیفیت بالای بیرانوند ، نه کی روش دوست دارد او را از دست بدهد و نه یحیی حاضر است قید استفاده از بیرانوند بزند. حال باید دید وضعیت مصدومیت بیرانوند چه خواهد شد و او با چه شرایطی راهی جام جهانی می شود.

منبع: خبر ورزشی
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x