تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

لیگ برتر والیبال ؛ پیکان وضعیت سایپا را بحرانی کرد

  • کد خبر : 266945
  • 20 مهر 1401 - 17:46
لیگ برتر والیبال ؛ پیکان وضعیت سایپا را بحرانی کرد

تیم پیکان در نخستین مسابقه هفته سوم سایپا را شکست داد تا سومین هفته بدون شکست را تجربه کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل بدون تماشاگر در حال پیگیری است.

تیم والیبال پیکان مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر ۱۴۰۱ با نتیجه سه بر صفر حریف را شکست داد و تیم سایپا سومین شکست در این دوره از رقابت‌ها را تجربه کرد.
این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر  ۲۲، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۸ به نفع پیکان به پایان رسید تا سه امتیاز دیگر به مجموع عملکرد این تیم در لیگ برتر افزوده شود.

سایپای میزبان هم با سه شکست و یک امتیاز همچنان باید به تلاش ادامه دهد تا شاید بتواند در هفته چهارم لیگ طلسم عدم پیروزی خود را شکسته و نخستین برد خود را به ثبت برساند.

این دیدار در خانه والیبال با صلاحدید ناظر فنی مسابقه خلیل یگانه‌مجد نیم ساعت زودتر و در ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد و یک ساعت و ۳۹ دقیقه ادامه یافت.

مسعود قاری ناظر داوری این رقابت بود و مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و احمد سرمست به عنوان داور دوم این دیدار را داوری کردند. این رقابت دو کارت زرد داشت. آرش تقوی بازیکن تیم سایپا و حمزه زرینی بازیکن پیکان در ست دوم این مسابقه کارت زرد گرفتند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x