تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

وعده پاداش عجیب دولتی به تیم ملی در جام جهانی

  • کد خبر : 266861
  • 20 مهر 1401 - 14:51

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» : کلهر، معاونت فرهنگی وزارت ورزش از پاداش‌های ویژه برای تیم ملی در جام جهانی گفت. به نقل از تابناک ورزشی؛ این مقام دولتی نگفت که این مبالغ ادعایی از کدام منبع و بودجه وزارت ورزش قرار است تامین شود. این فرد که طی چند ماه اخیر مصاحبه های […]

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

کلهر، معاونت فرهنگی وزارت ورزش از پاداش‌های ویژه برای تیم ملی در جام جهانی گفت.

به نقل از تابناک ورزشی؛ این مقام دولتی نگفت که این مبالغ ادعایی از کدام منبع و بودجه وزارت ورزش قرار است تامین شود.

این فرد که طی چند ماه اخیر مصاحبه های متعددی درباره تیم ملی انچام داده،مشخص نکرده که ارقام ادعایی او همان پاداش های فدراسیون فوتبال است یا دولت برنامه جداگانه‌ای دارد؟!

کلهر که گویا علاقه زیادی به ورود در مسائل داخلی فوتبال  دارد، مدعی شد؛ برای مسابقات نهایی جام‌جهانی پاداش‌ها به چند دسته تقسیم می‌شود. گلزنان این بازی‌ها پاداش ویژه می‌گیرند، هر برد و تساوی تیم ملی پاداش‌های متفاوت خواهد داشت. در صورت صعود از گروه هم پاداش جداگانه‌ای مدنظر داریم. حتی اگر صعود با تساوی و یک برد هم همراه باشد، شرایط پاداش برای دو بازی که امتیاز صعود گرفتیم ویژه خواهد بود.

اگر انگلیس یا آمریکا را ببریم پاداش خیلی خوبی درنظر گرفته‌ایم. این را هم بگویم اگر به دور بعد صعود کردیم پاداش ویژه هر ۳ بازی را با نتیجه برد برای ملی‌پوشان درنظر گرفته و پاداشش را خواهیم داد. درحقیقت برای ایجاد ‌انگیزه نزد ملی‌پوشان و کادرفنی راه‌های مختلفی را رفتیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x