تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

مگوایر: به یونایتد برمی‌گردم و در قطر بازی می‌کنم

  • کد خبر : 266542
  • 19 مهر 1401 - 21:05
مگوایر: به یونایتد برمی‌گردم و در قطر بازی می‌کنم

هری مگوایر می‌گوید اطمینان دارد پیش از زمان اعلام فهرست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی قطر به ترکیب منچستریونایتد برمی‌گردد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، هری مگوایر، مدافع ملی‌پوش انگلیسی باشگاه منچستریونایتد، ماه گذشته میلادی در جریان تساوی ۳-۳ انگلیس مقابل آلمان در لیگ ملتهای اروپا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

مگوایر مدتها است دورانی سخت را پشت سر می‌گذارد و به دلیل عملکرد ضعیفش از ترکیب اصلی منچستریونایتد در دوران اریک تن‌هاخ کنار گذاشته شده و این سرمربی هلندی ترجیح می‌دهد به جای او در خط دفاعی از رافائل واران و لیساندرو مارتینز استفاده کند. مگوایر سه بازی اخیر یونایتد را از روی نیمکت تماشا کرده است.

درحالیکه گرت ساوت‌گیت روز ۲۰ اکتبر یعنی ۹ روز دیگر فهرست تیم ملی انگلیس برای شرکت در جام جهانی قطر را اعلام می‌کند مگوایر می‌گوید تا آن زمان به ترکیب یونایتد برخواهد گشت و امید زیادی دارد تا به تیم ملی دعوت شود.

شبکه ESPN می‌گوید در صبحتی که با این مدافع انگلیسی داشته مگوایر گفته مصدومیتش جزئی است و اطمینان دارد که به زودی به ترکیب شیاطین سرخ برخواهد گشت. منچستریونایتد تا زمان اعلام فهرست تیم ملی انگلیس سه بازی در پیش رو دارد و باید به مصاف اومونیا نیکوزیا، نیوکسل و تاتنهام برود.

لیگ برتر در تاریخ ۱۳ نوامبر به خاطر جام جهانی متوقف شده و تیم ملی انگلیس با هدایت ساوت‌گیت روز ۲۱ نوامبر اولین بازی خود در جام جهانی را مقابل ایران انجام خواهد داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x