تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اولادقباد: خود ژاپن هم فکر نمی‌کرد ایران را ببرد

  • کد خبر : 266459
  • 19 مهر 1401 - 11:16
اولادقباد: خود ژاپن هم فکر نمی‌کرد ایران را ببرد

ملی پوش ایرانی تیم پالمای اسپانیا معتقد است که اگر ده بار دیگر با ژاپن بازی کنیم نتیجه حتی مساوی هم نمی شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، مسلم اولاد قباد در پایان جام ملت های فوتسال آسیا به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد. او در پایان مسابقات با تیم ملی به ایران برنگشت و همراه با حسین طیبی راهی اسپانیا شد. ملی پوش ایرانی تیم پالمای اسپانیا در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت ها گفت: یک تورنمنت فوق العاده بود. از همان مرحله گروهی بچه ها خیلی خوب کار کردند و عملکردمان در مرحله حذفی خیلی بهتر هم شد. بازی به بازی از نظر تیمی بهتر می شدیم و من خیلی به این نسل و جوانانی که اضافه شدند، امیدوار شدم. نسل تیم ملی کلا عوض شده و آن همه بازیکن بزرگ کنار گذاشته و بازیکنان جوان جایگزین آنها شدند. به نظرم در فینال طی یک اتفاق بازی را واگذار کردیم.
او در رابطه با دیدار یادآور شد: هیچکس حتی خود ژاپن هم فکر نمی کرد که ایران را ببرد. تیم ما نه اسیر تاکتیک های ژاپن شد، نه آنالیز خوبی روی ما کرده بودند. اگر بازی را دیده باشید متوجه می شوید که تیم ما فوق العاده بازی کرد. ژاپن فقط دفاع می کرد و ما موقعیت های زیادی را با بی دقتی از دست دادیم. گل هایی هم که خوردیم روی اشتباهات لحظه ای بود. یک لحظه توپ زیر پای درخشان گیر کرد یا آن ایستگاهی و گل سوم که روی اتفاق خوردیم. به نظرم اگر ده بار دیگر هم با ژاپن بازی کنیم نتیجه حتی مساوی هم نمی شود و همه را می بریم. چون ایران واقعا سرتر بود و همه می دانند بازی فوق العاده ای انجام دادیم.

ملی پوش ایرانی باشگاه پالما در خصوص دریافت جایزه بهترین بازیکن جام گفت: چه خودم و چه حسین اصلا دنبال آقای گلی یا جایزه بهترین بازیکن نبودیم. فقط و فقط به قهرمانی ایران فکر می کردیم. درست است که جایزه های انفرادی یک حس خوبی دارد ولی واقعیتش دوم شدن آن را خراب کرد. چون با اول شدن هم لذت بیشتری داشت و هم بازتاب بهتری داشت. تیم که دوم شد حتی خود من آن لحظه زیاد میلی به دریافت جایزه بهترین بازیکن نداشتم.
اولاد قباد با تاکید به اینکه تیم جوان فعلی نیاز به حمایت دارد افزود: خیلی دوست دارم که چه مردم و چه رسانه ها از این تیم حمایت کنند. واقعا نسل عوض شده و جوانانی زیادی به تیم ملی اضافه شده است. این بازیکنان باید راحت بازی کنند و فشاری روی آنها نباشد. در این مدت خیلی تحت فشار بودیم ولی دوست داشتیم که یک لحظه هم که شده دل مردم را شاد کنیم. این تیم باید حمایت شود. باید همه از آقای شمسایی حمایت کنند تا بتوانیم در جام جهانی با صلابت ظاهر شده و نتیجه ای بگیریم که باخت به ژاپن در فینال آسیا را جبران کنیم.
او در مورد شرایط فعلی خود در تیم باشگاهی‌اش گفت: من و حسین بعد از جام ملت ها به اسپانیا آمدیم و در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور پیدا کردیم. جمعه هم در لیگ اسپانیا بازی داریم. به خاطر جام ملت های آسیا از نظر روحی هنوز در شرایط خوبی نیستیم و فکرمان درگیر است. انشالله که در این لیگ هم به عنوان نماینده ایران بتوانیم خوب کار کرده  و دل مردم را شاد کنیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x