تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

آنچلوتی: بنزما فردا بازی می‌کند، وینی شاید

  • کد خبر : 266421
  • 18 مهر 1401 - 21:33
آنچلوتی: بنزما فردا بازی می‌کند، وینی شاید

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فرداشب با شاختار در لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، رئال مادرید فردا چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان را مقابل شاختار برگزار می‌کند. این بازی خارج از خانه رئال به دلیل شرایط نامناسب اوکراین برای میزبانی در ورشو، پایتخت لهستان، برگزار می‌شود.

رئال مادرید هر سه بازی قبلی خود در این گروه را با پیروزی پشت سر گذاشته و با ۹ امتیاز صدرنشین است. شاختار که از سه بازی چهار امتیاز بدست آورده در رتبه دوم قرار دارد و لایپزیش و سلتیک در رتبه‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت کریم بنزما حتما در بازی مقابل شاختار حضور خواهد داشت ولی حضور وینیسیوس جونیور در این بازی هنوز مشخص نیست.

بازی با شاختار
چالش ما این است که بازیکنان‌مان ریکاوری کافی داشته باشند. تمرین امروز خیلی مهم است و نفرات اصلی بازی بعد از این تمرین مشخص می‌شود. اینکه بازیکنان رئال از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شوند کاملا درست و طبیعی است. ولی واکنش همه بازیکنان ما مثبت است و روی کارشان تمرکز دارند و به تصمیمات من احترام می‌گذارند.

بنزما و وینسیوس
وینی یکی از بازیکنانی است که امروز باید شرایطش را بررسی کنم. کریم آماده است و صد در صد فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت. کروس و مندی هم سرحال و آماده‌اند و فردا بازی خواهند کرد.

بازی بارسلونا و سلتاویگو
من بازی بارسا را ندیدم. گاهی حتی اگر تیمی صد در صد خوب نباشد ممکن است برنده بشود. تیمی که در یک بازی بدون اینکه استحقاق پیروزی داشته باشد برنده می‌شود نشان می‌دهد که شخصیت بزرگی دارد. الان همه مسابقات فوتبال سخت و نزدیک است و آن دوران که می‌توانستید همه بازی‌ها را با اختلاف سه گل و چهار گل ببرید گذشته است. تیمها حالا در دفاع سازمان‌یافته‌تر هستند و گلزنی به آنها دشوار است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x